anoniem Geplaatst: 30 december 2001 Delen Geplaatst: 30 december 2001 Ik heb Windows XP draaien op mijn PC, en ik heb de Nieuwste versie van Nero geinstalleerd, echter ik kan 1 onderdeel niet installeren "InCd", om CD-RW's te formateren en te beschrijven!Als je de installatie start dan krijg je namelijk een melding dat het alleen geschikt is voor Windows 9x, ME en 2000!Is er een oplossing?Mvg Paul Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2001 welke versie heb je op de site van ahead (www.ahead.de) kun je versie 2.0 neerhalensuc6 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2001 'k heb InCD versie 2 ook gedownload en kan hem ook wel installeren maar als ik dan opnieuw opstart komt er in het pictogram onder bij de klok een uitroepteken door te staan. Het werkt dus niet maar moet ik nu versie 2.26 of 2.32 hebben? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2001 Zover ik weet is er geen XP compatibele versie van InCD. mvrgroet Edmond Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2001 quote:Originally posted by heb: welke versie heb je op de site van ahead (www.ahead.de) kun je versie 2.0 neerhalensuc6Ik héb versie 2.32 neergehaald! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2001 quote:Originally posted by khuls86: 'k heb InCD versie 2 ook gedownload en kan hem ook wel installeren maar als ik dan opnieuw opstart komt er in het pictogram onder bij de klok een uitroepteken door te staan. Het werkt dus niet maar moet ik nu versie 2.26 of 2.32 hebben?Welke versie maakt denk ik niet zo veel uit, volgens mij is jouw brander dan niet compatible.Mvg Paul Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2001 Tsja... wellicht overbodig, maar waarom wil je In-CD gebruiken? Je kunt namelijk prima CD-RW's (!) binnen Nero zelf beschrijven, zo vaak als je wilt. Nieuwe bestanden toevoegen of oude verwijderen is ook geen probleem. Gewoon je CD-RW er in doen en Nero opstarten en Nero herkent verder zelf hoe of wat..... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2001 Ik ben al achter de oorzaak gekomen. Het lag aan de UDF-Reader van ECDC van Roxio. Die gedeinstalleerd en nu doet hij het wel. Ik draai op mijn andere computer namelijk Easy cd creator en dat gaat zoals ik wel al wist niet goed met Nero. Eigenlijk een dom foutje maar allemaal toch bedankt voor de suggesties Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2001 Maar werkt die dan inmiddels onder XP, vanaf welke versie? Laatste x ik iemand van Ahead sprak wisten ze me daar nog niets over te vertellen, geen datum en geen versienummer. mvrgroet en fijne jaarwisseling, Edmond Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2001 Maar werkt die dan inmiddels onder XP, vanaf welke versie? Laatste x ik iemand van Ahead sprak wisten ze me daar nog niets over te vertellen, geen datum en geen versienummer. mvrgroet en fijne jaarwisseling, Edmond Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2002 InCD werkt wel onder Windows XP maar je moet dan wel versie 2.26 hebben en niet de nieuwste (2.32) want die werkt dus niet. Verder raad ik het aan om InCD niet met Direct CD van Roxio te gebruiken want dan krijg je telkens fouten op de cd en zo.[This message has been edited by khuls86 (edited 01-01-2002).] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen