Ga naar inhoud

FTP_Server

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo ik draai de standaart ftp server van XP, nu moet ik nogal wat handelingen verrichten voor ik kan zien wat de huidige sessies zijn. Ik heb gehoord dat ik van de cd uit de map support de tools moet installeren, daar zou een makkelijke monitor inzitten die de ip adressen weergeeft...en de rest. Wie kan mij vertellen wel ik van de huhmmm weet ik veel hoeveel tools moet hebben en hoe ik die gebruiken moet ? Let wel op ik hoef dus geen ander FTP proggie

Bij voorbaat hartelijk dank voor de moeite, groeten Klaas.

Link naar reactie
  • 1 jaar later...
// Rynus, IIS heeft een FTP-server ja. Windows XP standaard niet. //Bor_de_wolf, op [url=http://www.microsoft.com/technet/treeview/default.asp?url=/TechNet/prodtechnol/winxppro/proddocs/ntcmds.asp]MS Technet[/url] kun je heel veel vinden. Op Google misschien ook?? Klik op die site van Technet achtereenvolgens op [b:b70c21723d]Products & Technologies > Internet Information Services > IIS 6.0 > Product Documentation > Internet Information Services[/b:b70c21723d]. Daar kom je erg veel info tegen over IIS. Suc6!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...