anoniem Geplaatst: 27 december 2001 Delen Geplaatst: 27 december 2001 Heeft iemand ervaring met het instaleren van zip drivers(100mb scsi intern)? Bij mij leverde dit een bijna fatale crach op onder win.XP prof, moest drie keer syst herstellen maar hij blijft fouten op de schijf vinden dus hoelang gaat dit goed??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2002 Ik heb een ZIP 100 op m´n parallele poort. Ook bij mij kreeg ik een bijna fatale systeemcrash. Na veel moeite heb ik XP weer op de been gekregen met als gevolg dat mijn ZIP/disk nog steeds niet werkt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2002 Hallo,Ik heb hetzelfde probleem. Ik gebruik een (vrij oude) zip-100 drive op een parallele poort. Ik krijg hem wel geïnstalleerd maar het werkt allemaal heel erg traag.Ik heb de nieuwste driver geïnstalleerd van Iomega.Ben er ook nog niet uit dus. Groet, Koen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2002 Omdat mij niet duidelijk is wat er precies is geinstalleerd, toch maar even mijn ervaring met de Iomega software. Ik heb overigens een ZIP drive op de printerpoort (april 1996). De problemen die jullie beschrijven, had ik ook met Windows 2000. In mijn enthousiasme had ik de software tools + drivers gedownload en geïnstalleerd. Direct na het opstarten een crash van Win2000, STOP error, dus heel erg fataal. Na veel moeite uitgepuzzeld hoe ik in veilige mode kon komen. Vervolgens alle ZIP software weer verwijderd. Het enige dat ik nu heb geinstalleerd zijn de drivers, deze waren apart te downloaden. Dit lijkt te werken. Snelheid pakweg 160 kB/s. Of dat snel of langzaam is, dat weet ik niet. Voor mij vergelijkbaar met de snelheid die ik in Win98 had. Of alles prima werkt, dat weet ik niet zeker. Ik zie geen foutmeldingen meer. Alleen Easy CD Creator 4.0 werkt niet vlekkeloos (crashed na het branden). In hoeverre de ZIP drive daar invloed op heeft, dat heb ik nog niet uitgezocht. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen