Ga naar inhoud

Taakbalk met dubbele hoogte

anoniem

Aanbevolen berichten

Wat je mooet doen is de bovenrand van de Taakbalk beetpakken met de muis (muis erop tot deze in dubbelpijltje verandert, dan linkermuisknop indrukken en ingedrukt houden) en dan Taakbalk naar beneden trekken.

Vooraf de optie (rechtsklik Taakbalk) Taakbalk vergrendelen, even uitzetten. Ook gaat het makkelijker als je alle Werkbalken die op de Taakbalk staan uitzet (eveneens rechtsklik Taakbalk, menuonderdeel Werkbalken).

mvrgroet Edmond

Link naar reactie
Deze kwam per mail:

Hartelijk dank voor je reactie. Als ik nu rechtsklik op de taakbalk en in menu werkbalken snelstarten afzet ( de enige die bij mij aangevinkt staat) , dan kan ik met de dubbele pijltjes toets de taakbalk inderdaad naar normale hoogte terugbrengen. Als ik nu via de taakbalk/werkbalk de sneltoetsen weer aanzet wordt de taakbalk weer de dubbele hoogte en kan ik met de dubbele pijltjes toest aan de taakbalk of nul of dubbele hoogte instellen. Wat doe ik fout? Ik wil graag gebruik maken van de sneltoetsen. b.v.d. m.v.g. Klaas Mol

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...