anoniem Geplaatst: 24 december 2001 Delen Geplaatst: 24 december 2001 Wat je mooet doen is de bovenrand van de Taakbalk beetpakken met de muis (muis erop tot deze in dubbelpijltje verandert, dan linkermuisknop indrukken en ingedrukt houden) en dan Taakbalk naar beneden trekken.Vooraf de optie (rechtsklik Taakbalk) Taakbalk vergrendelen, even uitzetten. Ook gaat het makkelijker als je alle Werkbalken die op de Taakbalk staan uitzet (eveneens rechtsklik Taakbalk, menuonderdeel Werkbalken).mvrgroet Edmond Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2001 Ik heb waarschijnlijk zitten spelen, maar plotseling is mijn taakbalk de dubbele hoogte geworden. Met het pijltje op de taakbaalk kan ik deze nu helemaal nul of dubbele hoogte krijgen. Hoe krijg ik hen weer op enkele hoogte terug?b.v.d. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2001 Deze kwam per mail:Hartelijk dank voor je reactie. Als ik nu rechtsklik op de taakbalk en in menu werkbalken snelstarten afzet ( de enige die bij mij aangevinkt staat) , dan kan ik met de dubbele pijltjes toets de taakbalk inderdaad naar normale hoogte terugbrengen. Als ik nu via de taakbalk/werkbalk de sneltoetsen weer aanzet wordt de taakbalk weer de dubbele hoogte en kan ik met de dubbele pijltjes toest aan de taakbalk of nul of dubbele hoogte instellen. Wat doe ik fout? Ik wil graag gebruik maken van de sneltoetsen. b.v.d. m.v.g. Klaas Mol Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2003 ik heb hetzelfde probleem Greetz Mike Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen