anoniem Geplaatst: 22 december 2001 Delen Geplaatst: 22 december 2001 DVD speler en CDRW niet meer zichtbaar onder XPMet enige regelmaat zijn mijn dvd en cdrw speler niet meer zichtbaar in XP Prof. Na gebruik van systeemherstel en een verse opstart na dit herstel zijn beide weer zichtbaar.Als ik vervolgens mijn systeem weer opstart, zijn beide drives weer verdwenen. Ik heb al wat afgerommeld met systeemherstel, maar tot op heden lukt het mij niet om zonder gebruik van systeemherstel beide drives te kunnen gebruiken.Weet iemand een oplossing?Alvast bedankt,André Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2001 ik heb precies hetzelfde probleem. Heb je het probleem inmiddels al kunnen oplossen of gewoon format c: ?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2001 Ik had Nero erop staan, die heb ik er nu af gegooid, en er opnieuw weer opgezet. Tot nu toe zijn de spelers weer zichtbaar. Heeft iemand anders al is deze problemen gehad? Klaarblijkelijk worden ze dus door Nero veroorzaakt. André Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2002 Kunnen ook veroorzaakt worden door MusicMatch Jukebox versie 6.xxx,versie 7 heeft het probleem niet.Althans dat is mijn ervaring.Ik had namelijk hetzelfde. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen