anoniem Geplaatst: 25 november 2001 Delen Geplaatst: 25 november 2001 Naast de klok, rechtsonder in je scherm, wil ik graag dat alle iconen staan die actief zijn. De ééne keer staan er wat meer dan de andere keer, maar ik heb het programma PopKiller geinstalleerd maar het icoon hiervan krijg ik nooit te zien in de balk rechts onderin, terwijl dit programma wel actief is. Doordat dit icoon niet zichtbaar is kan ik het ook niet meer configureren. Mijn vraag is nu : Hoe krijg ik constant rechts onderin nu dat icoon van PopKiller?Bij eigenschappen heb ik al aan gegeven : "altijd weergeven". Maar dat help niet blijkbaar. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2001 Start - Settings - Taskbar - en deselecteer daar ergens het vinkje bij "inactieve iconen verbergen" of iets dergelijks. Weet ff niet precies de benaming omdat ik er nu niet voor zit (niet voor een XP systeem). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2001 op taakbalk, rechter muisknop,eigenschappen,aanpassen en klaar is jij Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2001 Maar dat werkt bij mij niet 100%. Ik zie n.l. het icoon van PopKiller niet, zodat ik het één en ander kan veranderen in de configuratie van dit programma. Als ik dit wil doen via Start-prgrammaa's-PopKiller, dan hoor ik een geluidje, met andere woorden het programma is al actief. Maar ik kan er alleen niets mee doen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2001 Dan zal dit programma wel niet geschikt zijn voor XP. Is er geen update te krijgen die wel geschikt is voor XP? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2001 Je moet ook niet bij de opties van dat programma zelf zijn! Je moet bij de opties die ik hierboven beschreef zijn! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2001 Ja, daar heb ik het ook gedaan. Maar zoals als nu: Het is niet alleen bij de Popkiller ook bij Norton Antivirus 2002, deze staat als automatisch ingesteld, maar bij het opstarten van WinXP zie ik geen icoon van Norton. Ga ik naar programma's en start daar Norton op, alles staat daar aangevinkt voor automatisch als ik daarna afsluit, staat het icoontje er weer wel.!!?? Ik weet het niet meer. Norton Antivirus 2002 is compatible met WinXP. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2001 quote:Originally posted by hypothetical: Inderdaad, volgens mij is dit een bug in windows xp, ik heb hetzelfde vage probleem en kan er zo te zien nix aan doen. af en toe staan ze er wel, gewoon opeens, en dan na het opstarten zijn ze weer weg, tis erg vaag, maarja. probeer het eens bij microsoft te vrage anders......Sorry voor het suffe antwood, maar bij mij werkt het al dan niet verbergen van icoontjes feilloos, dus lijkt het mij niet dat dit dan een bug is in XP (P.S.: Home-Edition)! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2001 Ik gebruik de Nederlandse Pro versie. En ik heb geen vinkje staan bij: Niet - actieve pictogrammen opruimen.Dus alle pictogrammen moet je kunnen zien. Nou dat is niet zo, de ene keer zie je die en de andere keer wat anders, maar nooit die van de Popupkiller en de laatste tijd ook niet meer van Norton AntiVirus, terwijl beide wel op de achtergrond actief zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2001 Inderdaad, volgens mij is dit een bug in windows xp, ik heb hetzelfde vage probleem en kan er zo te zien nix aan doen. af en toe staan ze er wel, gewoon opeens, en dan na het opstarten zijn ze weer weg, tis erg vaag, maarja. probeer het eens bij microsoft te vrage anders...... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2001 quote:Originally posted by xp: Ja, daar heb ik het ook gedaan. Maar zoals als nu: Het is niet alleen bij de Popkiller ook bij Norton Antivirus 2002, deze staat als automatisch ingesteld, maar bij het opstarten van WinXP zie ik geen icoon van Norton. Ga ik naar programma's en start daar Norton op, alles staat daar aangevinkt voor automatisch als ik daarna afsluit, staat het icoontje er weer wel.!!?? Ik weet het niet meer. Norton Antivirus 2002 is compatible met WinXP.Dat zit hem toch echt in wat ik hierboven al beschreef, want dan verdwijnen de iconen namelijk (op de achtergrond) uit zicht aangezien ze niet recentelijk gebruikt zijn. Als je hem dan opnieuw start zie je hem wel weer ff... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2003 Oud onderwerp maar ik zit met hetzelfde probleem en het zit hem niet in het verbergen van de icoontjes. Is hier al meer over bekend? :-? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen