Ga naar inhoud

norton virus scanner werkt niet meer

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik gebruik zelf Norton Systemworks 2002 en op een tweede pc Norton Antivirus 2001 en beide werken onder windows XP. Alleen heb ik het probleem dat LiveUpdate niet meer werkt. Op beide pc's. Dat komt misschien omdat Norton niet helemaal compatible is met XP. Misschien moet je Norton eens geheel verwijderen, dus ook uit je register en dan opnieuw installeren. Misschien werkt het. En misschien weet iemand hoe ik de LiveUpdate weer aan de praat krijg, zodat de updates automatisch worden binnengehaald?
Link naar reactie
Antwoman om die live update weer aan de praat te krijgen moet je de taak uit het schema met uit te voeren taken halen in het configuratiescherm. vervolgens moet je live update in norton zelf weer aanzetten. is een bug in norton blijkbaar. zijn er velen die ik ken en er ook last van hadden.

Greetz Okidoki

[This message has been edited by *** Okidoki *** (edited 25-11-2001).]

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Zit ik een beetje te bladeren, kom ik deze topic weer tegen. En nog steeds gebruik ik Norton 2001 op de en 2002 op de andere XP computer. En wat gebeurt er nu steeds? Wordt de email niet binnengehaald! Als ik de scan-optie uitschakel dus wel. Ja lekker, dat is dus niet de bedoeling. Wat is hier nu weer aan de hand? Klink dit bekend? Soms gaat het goed, maar meestal niet. Heb al van alles geprobeerd...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...