anoniem Geplaatst: 23 november 2001 Delen Geplaatst: 23 november 2001 HiIk heb net win xp aangeschaft en nu blijkt dat mijn virusscanner niet meer werkt. Is hier iets over bekent of moet ik weer 100 piek uit mijn tas trekken om een nieuwe te kopen?Grom Grom.Norton 2001(dus nog geen jaar oud.) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2001 Beste Pover.Dat is een pover resultaat! Norton 2001 is niet geheel compabel met Windows XP. Er zit niets anders op dan over te stappen naar Norton 2002. Helaas het is niet anders. Een kleine troost je kan dan weer 1 jaar virus defenities krijgen.Groetjes Nico. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2001 Ik dacht dat je den 2001 zou kunnen updaten op de site van symantec zodat hij wel werkt in xp. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2001 Ik gebruik zelf Norton Systemworks 2002 en op een tweede pc Norton Antivirus 2001 en beide werken onder windows XP. Alleen heb ik het probleem dat LiveUpdate niet meer werkt. Op beide pc's. Dat komt misschien omdat Norton niet helemaal compatible is met XP. Misschien moet je Norton eens geheel verwijderen, dus ook uit je register en dan opnieuw installeren. Misschien werkt het. En misschien weet iemand hoe ik de LiveUpdate weer aan de praat krijg, zodat de updates automatisch worden binnengehaald? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2001 Antwoman om die live update weer aan de praat te krijgen moet je de taak uit het schema met uit te voeren taken halen in het configuratiescherm. vervolgens moet je live update in norton zelf weer aanzetten. is een bug in norton blijkbaar. zijn er velen die ik ken en er ook last van hadden.Greetz Okidoki[This message has been edited by *** Okidoki *** (edited 25-11-2001).] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2001 Norton virus 2002 werkt uitstekend met XP. De problemen met live update waren waarschijnlijk te wijten aan de norton site, maar zijn nu opgelost. Het draaien van norton 2001 wordt door symantec afgeraden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2001 Hetzelfde probleem met 2002 in WIN98 maar hoe haal ik 'm weg uit het config. scherm?Alvast bedankt, Fred. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2001 quote:Originally posted by apedallie: Hetzelfde probleem met 2002 in WIN98 maar hoe haal ik 'm weg uit het config. scherm?Alvast bedankt, Fred.In het configuratiescherm heb je symantec liveupdate staan en daar staat een tijd in gegeven. die regel dmv de delete knop verwijderen en dan in Norton de live update weer aanzetten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2001 ff 2002 loaden van een ftp.klaar! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2001 sorry, dat was de verkeerde reply. volgende keer beter. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2001 even dit... norton 2001 werkt wel als je na het installeren van norton de patch uitvoert (sevinst.exe) deze is te downloaden op norton.nl ....Norton 2002 werkt op xp zonder die update. Suc7..ekaeka Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2002 Zit ik een beetje te bladeren, kom ik deze topic weer tegen. En nog steeds gebruik ik Norton 2001 op de en 2002 op de andere XP computer. En wat gebeurt er nu steeds? Wordt de email niet binnengehaald! Als ik de scan-optie uitschakel dus wel. Ja lekker, dat is dus niet de bedoeling. Wat is hier nu weer aan de hand? Klink dit bekend? Soms gaat het goed, maar meestal niet. Heb al van alles geprobeerd... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2002 Waarom betalen als het gratis kan. Kijk ook eens op http://www.free-av.com/ als het niet lukt met je Norton scanner. SuCkSeX. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen