anoniem Geplaatst: 6 november 2001 Delen Geplaatst: 6 november 2001 Hallo,na installatie van XP Pro werken zowel mijn brander (Philips 3610) en mijn scanner niet meer (Primax 4800). Nu heb ik wel gelezen van ASPI drivers downloaden, maar kan iemand mij vertellen wat ik daar dan mee moet doen. En wat die scanner betreft Primax heeft al aangegeven geen nieuwe drivers te maken, maar waarschijnlijk werken drivers voor '98 wel, waar kan ik die vinden? Iemand een idee?Thx Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2001 Ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn brander (ook CDD 3610). Het downloaden van ASPIdrivers heeft niet geholpen. Wanneer je brander is ingesteld op DMA kan dat het probleem zijn. Bepaal waar je brander is aangesloten (primair/secundair IDE, master/slave) Ga dan via CONFIGURATIESCHERM-SYSTEEMBEHEER-COMPUTERBEHEER-APPARAATBEHEER naar IDE/ATAPI controllers. Open klikken en met rechts op het juiste kanaal klikken (primair/secundair). Vervolgens EIGENSCHAPPEN aanklikken, tabblad GEAVANCEERDE INSTELLINGEN en voor het juiste apparaat (master=0 en slave=1)onder OVERDRACHTSMODUS DMA uitzetten in instellen op ALLEEN PIO.Succes quote:Originally posted by R_S: Hallo,na installatie van XP Pro werken zowel mijn brander (Philips 3610) en mijn scanner niet meer (Primax 4800). Nu heb ik wel gelezen van ASPI drivers downloaden, maar kan iemand mij vertellen wat ik daar dan mee moet doen. En wat die scanner betreft Primax heeft al aangegeven geen nieuwe drivers te maken, maar waarschijnlijk werken drivers voor '98 wel, waar kan ik die vinden? Iemand een idee?Thx Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2001 Dat is inderdaad een groot nadeel aan Windows XP. Je moet echt geen oude kaarten in je pc hebben zitten of oude randapparaturen want een hoop drivers zijn er gewoon nog niet voor of ze komen helemaal niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2001 quote:Originally posted by R_S: En wat die scanner betreft Primax heeft al aangegeven geen nieuwe drivers te maken, maar waarschijnlijk werken drivers voor '98 wel, waar kan ik die vinden? Iemand een idee?Thx????? http://www.primax.nl/ support - scanner selecteren - etc Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2002 Wij van BOL.com denkendat je aansteker leeg is. Anders moet je een nieuwe kopen bij de Appie Hein. Hou we een brandblusser bij de hand, want je weet het he...spelen met vuur is gevaarlijk. (zei Jari Rikkitiek) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2002 [quote:51af93ac06] Op 20-02-2002 17:47, schreef kosje: Wij van BOL.com denkendat je aansteker leeg is. Anders moet je een nieuwe kopen bij de Appie Hein. Hou we een brandblusser bij de hand, want je weet het he...spelen met vuur is gevaarlijk. (zei Jari Rikkitiek) [/quote:51af93ac06] Eén keer is nog wel grappig, dit wordt echter zeer flauw. Kappen nu! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen