anoniem Geplaatst: 1 november 2001 Delen Geplaatst: 1 november 2001 Is iemand opgevallen hoeveel, mensen er problemen hebben met XP installeren en gebruiken. Vrijwel alle problemen duiden op illegale versies....en dan bedoel ik niet alleen op dit Forum.Is er eigenlijk wel iemand die een legale versie van XP heeft gekocht hier??Gewoon een vraag... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2001 Ja, bij Informatique. Toen nog voor f. 275.-- Ik heb er wel enigszins spijt van want na veel fijnstellen draaide ME bij mij wat vlotter. Maar ben toch wel redelijk tevreden, nog geen vastlopers gehad. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2001 Nee ik heb geen legale versie. Maar ik heb het geweten ook. Kan die boel niet eens installeren (zie mijn vraagstelling in dit forum).Jij wel een legale versie? Zo nee, installeren gelukt? Zo ja, waarom jij wel en ik niet? :grin: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2001 Ik heb inderdaad een legale versie, maar ik installeer de illegale versie, zodat ik niet hoef te activeren bij MS. Ik heb netjes betaald laat ze nu maar komen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2001 Wat voor illegale versie heb je en waarvandaan? Ging alles goed tijdens de installatie?Ik heb zo'n vermoeden dat ik een hardware-probleem heb. Het 2 versies van XP geprobeerd maar allebei gaven ze hetzelfde probleem.Op betere tijden... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2001 Mijn versie is de Pro versie (enterprise) ik heb de gewone pro versie gekocht.Kweet niet waar hij vandaan komt, ik heb de ISO gekregen van een kennis. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2001 Ik heb ook geen legale, en bij mij draait het nu 3 weken perfect, nog geen blauwe schermen en geen vastlopers------------------ ------------------------ Greetzzz Freakstar http://www.freakstar.nl Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2001 Ik heb de XP prof-corporate geinstaleerd (ilegaal) en no problemo wat betreft de instalatie, wel geluidskaart kwijt(draaide voorheen op Windows ME) en de dvd werkte niet optimaal. Na de software voor de geluidskaart VIA AC'97 win9x versie te hebben geinstaleerd en de dvd ge-update totaal geen problemen meer. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2001 'K heb er één van twee tientjes.Wel de professional versie.Werkt goed hier.Al 'n week of drie.En hoef hélemaal niks te activeren of zo.Maar 'k had er wel een serial bij.Stond trouwens gewoon op die cd-rom ook,die serial.Als ik uitvoeren doe,en dan dit :oops:obe/msoobe /a typ,komt er te staan dat het al geactiveerd is,dus zal wel goed zijn.Alleen de dvd lust geen cd-roms meer.Acer 16x40 dVd.Da moe'k nog op zien te lossen.Gr.Mark. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2001 oobe/msoobe /aDIT Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2001 Gewoon een antwoord...Ik hoef de versies die ik test gelukkig niet allemaal te kopen. Ik kan ze allemaal downloaden via het MSDN netwerk wat ik voor mijn werk nodig heb. Ik heb reeds vele Whistler's en XP'en geinstalleerd, natuurlijk allemaal heel erg legaal. Ik ben nog geen een keer een versie tegen gekomen die zich niet wilde laten installeren. Deze installaties zijn gedaan op verschillende soorten chipsets, processoren en vidio kaarten. Ik weet vrijwel zeker dat een hoop installatie problemen worden veroorzaakt door de zgn. illegale versies. Ook een aantal cracks passen een groot aantal bestanden aan. Dit bevordert absoluut niet de stabiliteit van Windows XP. Verder weet ik dat er Cracks bestaan die een zgn. backdoor in het systeem inbouwen. Dus feest alom. Als ik eerlijk ben dan vond ik de RC2 van XP het "fijnst" draaien. Verder nog een tip die ik jullie niet wil onthouden: Zet altijd en alleen bij Windows 2000 en Windows XP in de bios de bios shahow en de vidio shadow uit!! Dit bevordert een stuk stabilieit en het syteem wordt er sneller van. Immers 2000 en XP hebben een bepaalde caching in zich die als deze zaken aanstaan het systeem vertragen en zelf wat instabieler maken. Jan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2001 Ik heb em gewoon bij de Bruna gekocht voor f279 eigenlijk was tie 289 maar omdat ie bij dixons voor 279 ging heeft bruna dezelfde prijs gehanteerd,klasse!Ik heb wel problemen met Norton Antivirus 2000,maar dat hebben dr een heleboel [This message has been edited by govert jansen (edited 04-11-2001).] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2001 Verder nog een tip die ik jullie niet wil onthouden: Zet altijd en alleen bij Windows 2000 en Windows XP in de bios de bios shahow en de vidio shadow uit!! Dit bevordert een stuk stabilieit en het syteem wordt er sneller van. Immers 2000 en XP hebben een bepaalde caching in zich die als deze zaken aanstaan het systeem vertragen en zelf wat instabieler maken. Jan[/B][/QUOTE]Kan dit ook als je os draait of moet het bij opnieuw installeren? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2001 Jahoor dit kan je gewoon doen als het OS al is geinstalleerd. Jan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2001 Heb Xp pro (corp) ook al zeker anderhalve maand draaien en no problems here. Draait als een tiet. Alleen de drivers voor mijn webcam (USB) moeten installeren van cd maar daarna werkte die ook vlekkeloos.ben er ook erg tevreden over....------------------ Wise men don't need advise....fools don't take it! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2003 ik heb ook geen legale.. maar ik draai em maanden zonder enig probleem.. en ken met een truckje ook SP1 installeren Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2003 Heb 1 legale en een geleende.De geleende draait beter als de gekochte !! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2003 [quote:bff7e6f48c="poeyerke"]Vrijwel alle problemen duiden op illegale versies[/quote:bff7e6f48c] Knap hoor dat je dat zo aan de "buitenkant" kan zien!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2003 Ja , je hebt het of je je hebt het niet !! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2003 Denk dat iedereen wel iets vaags op zijn PC heeft staan.Binnen vrienden en familie circuleren altijd PC programma's. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen