Ga naar inhoud

Legale versies?

anoniem

Aanbevolen berichten

• Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

'K heb er één van twee tientjes.Wel de professional versie.Werkt goed hier.Al 'n week of drie.En hoef hélemaal niks te activeren of zo.Maar 'k had er wel een serial bij.Stond trouwens gewoon op die cd-rom ook,die serial.Als ik uitvoeren doe,en dan dit :oops:obe/msoobe /a typ,komt er te staan dat het al geactiveerd is,dus zal wel goed zijn.Alleen de dvd lust geen cd-roms meer.Acer 16x40 dVd.Da moe'k nog op zien te lossen.Gr.Mark.
Link naar reactie
Gewoon een antwoord...

Ik hoef de versies die ik test gelukkig niet allemaal te kopen. Ik kan ze allemaal downloaden via het MSDN netwerk wat ik voor mijn werk nodig heb. Ik heb reeds vele Whistler's en XP'en geinstalleerd, natuurlijk allemaal heel erg legaal. Ik ben nog geen een keer een versie tegen gekomen die zich niet wilde laten installeren. Deze installaties zijn gedaan op verschillende soorten chipsets, processoren en vidio kaarten. Ik weet vrijwel zeker dat een hoop installatie problemen worden veroorzaakt door de zgn. illegale versies. Ook een aantal cracks passen een groot aantal bestanden aan. Dit bevordert absoluut niet de stabiliteit van Windows XP. Verder weet ik dat er Cracks bestaan die een zgn. backdoor in het systeem inbouwen. Dus feest alom. Als ik eerlijk ben dan vond ik de RC2 van XP het "fijnst" draaien. Verder nog een tip die ik jullie niet wil onthouden: Zet altijd en alleen bij Windows 2000 en Windows XP in de bios de bios shahow en de vidio shadow uit!! Dit bevordert een stuk stabilieit en het syteem wordt er sneller van. Immers 2000 en XP hebben een bepaalde caching in zich die als deze zaken aanstaan het systeem vertragen en zelf wat instabieler maken. Jan

Link naar reactie
Verder nog een tip die ik jullie niet wil onthouden: Zet altijd en alleen bij Windows 2000 en Windows XP in de bios de bios shahow en de vidio shadow uit!! Dit bevordert een stuk stabilieit en het syteem wordt er sneller van. Immers 2000 en XP hebben een bepaalde caching in zich die als deze zaken aanstaan het systeem vertragen en zelf wat instabieler maken. Jan

[/B][/QUOTE]Kan dit ook als je os draait of moet het bij opnieuw installeren?

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...