anoniem Geplaatst: 3 januari 2002 Delen Geplaatst: 3 januari 2002 IK heb op mijn computer , 2 besturingssystemen geïnstalleerd, nl Windows ME en Windows XP Als een ik opstart krijg een dualboot waar ik kan kiezen wat ik wil opstarten ME of XP Maar nu werkt bij Windows ME mijn zoekfunctie niet meer (start en dan de optie zoeken) Ik krijg het wel opgestart maar hij gaat niet zoeken.(ook control F doet hij niet) Heeft iemand een idee hoe dat kan, en hoe ik dat kan oplossen, en zijn er meerdere mensen tegen dit probleem aangelopen bij het installeren van2 systemen Graag van jullie verneem ik julie reacties en oplossingen Bvd Hans Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2003 Windows Xp en Windows Me gaan gewoon niet samen. Er ontstaan alleen maar problemen. Ook kan dit veroorzaakt zijn door een virus. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2003 Het moet er niet aan kunnen liggen dat je ME hebt en XP hebt behalve als ze op één schijf staan. Ik zou proberen systeemherstel dat werkt meestal wel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2003 inderdaad .... xp en me gaan prima samen, mits op verschillende partities gezet ... Probleem is alleen dat me niet met zichzelf wil ... volgens mij heb ik op de site van www.microsoft.com in de knowledge base wel eens zoiets over me voorbij zien rennen .... Persoonlijk heb ik altijd gezeik gehad met ME ... in dual met xp, alleen en zelfs gewoon op de cd .... ( ik zag zo die Me cd gebukt onder de deur door rennen :p ) Maar ik ben de eerste om toe te geven dat dat vast aan mij lag ... :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2003 TweakUI geïnstalleerd? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen