anoniem Geplaatst: 11 januari 2002 Delen Geplaatst: 11 januari 2002 Als ik naar windows update voor windows 2000 ga, kan ik de pagina wel bezoeken, maar als ik updates wil downloaden, dus dat je de updates selecteert en dan op download klikt, opent een nieuw venster waar gezegd wordt dat de updates worden gedownload, maar er gebeurt nix. Het gaat niet vooruit. Sterker nog, Internet Explorer 5 loopt dan vast. Als ik heel lang wacht, dan zegt ie dat het bestand op de server niet gevonden kan worden. Ik zit achter een US Robotics NAT Router, model 8000. Moet ik een bepaalde poort openzetten om windows updates te downloaden? ¨ plz help Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2002 Ik dacht dat ik de enige was,maar inderdaad windows update flipt. Conclusie,het licht aan windows. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2002 Nouja, zou het niet kunnen liggen aan het feit dat ik achter een breedband router met een NAT firewall zit? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2002 quote:Originally posted by TCN: Nouja, zou het niet kunnen liggen aan het feit dat ik achter een breedband router met een NAT firewall zit? Troubleshooting Windows Update Connection and Download Problems WINUP-Problems When Viewing or Downloading From Windows Update (Q193385)Errors Using Windows Update Through a Proxy Server or FirewallThird-Party Products That Conflict with Windows Update dit zag ik staan bij win98 topic Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2002 Nou we zijn niet de enigste met problemen. Ik heb verschillende forums bekeken, en je raad het al. Windows update problemen(al 2 dagen) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen