anoniem Geplaatst: 1 januari 2002 Delen Geplaatst: 1 januari 2002 nou weet ik nat. dat NT 4 gn usb ondersteunt,maar er zijn mogelijkheden om dit wel aan de praat te krijgen. Uiteraard niet door microshit goedgekeurd, maar ach..Lijk me toch wel handig om mn USB scanner ook op mijn server te kunnen aansluiten. bvd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2002 En wat is er op tegen om up te graden naar 2000? NT4 is nu toch wel wat uit de tijd aan het raken naar mijn mening.------------------ Greetz Okidoki Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2002 Er is geen manier om USB gewoon te laten werken onder NT4, ook niet met andere software. Er zijn echter wel enkele fabrikanten die een driver meeleveren die het onder NT4 aan de gang krijgen maar dat geldt dan dus ALLEEN voor dat apparaat en niet voor USB in het algemeen in NT4. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2002 quote:Originally posted by *** Okidoki ***: En wat is er op tegen om up te graden naar 2000? NT4 is nu toch wel wat uit de tijd aan het raken naar mijn mening.Misschien is zijn machien niet snel genoeg? :grin: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2002 welnee PC/systeem snel zatP3 256 MB 64 MB VGA 30 Gb HDben gewoon aan t expirimenteren Bij veel bedrijven kom je nog NT 4 servers tegen. Wil gewoon gehele systeem OK hebben, maar helaas dus In ieder geval bedankt voor de reactiesw2k adv. server heb ik nat al thuis liggen :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2002 Wij helpen graag hoor. ------------------ Greetz Okidoki Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2002 quote:Originally posted by *** Okidoki ***: Wij helpen graag hoor. Spreek voor jezelf :grin: :grin: :grin: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2002 quote:Originally posted by Hipapipa: Spreek voor jezelf :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:------------------ Greetz Okidoki Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen