anoniem Geplaatst: 27 december 2001 Delen Geplaatst: 27 december 2001 Wanneer ik onder Administrator-account een (Telebankier-)programma installeer, is dit niet toegankelijk voor "gewone" Users. En krijgen deze een foutmelding met "Last User". Hoe herstel ik dit ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2001 Je geeft aan een foutmelding te krijgen met "Last User", heb je het programma al eens gestart met het Administrator-account?Misschien is het programma niet geschikt voor een "multi-user" (Windows NT/2000)omgeving.Om welk telebankier-programma gaat het? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2001 Het gaat om Telebankieren van de Rabobank. Heb het al op verschillende accounts geprobeerd, oa. van User, Administrator en "Byzondere Users". Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2002 Iemand nog een ideetje ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2002 Wat is de precieze foutmelding die je krijgt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2002 Om even een oude threat nieuw leven in te blazen. Ik heb dus ook dit probleem onder WinXP. Alleen als de user Admin of Super-user is kan Telebankieren uitgevoerd worden. Het programma werkt dus op zich wel, hoewel Rabobank zegt dat het niet geschikt is voor multi-user systeem (zoals Win2K en WinXP). Wat ik dus wel snap met de problemen die het dus nu geeft ;) Het probleem voor mij is dat de user die het programma moet kunnen gebruiken geen admin of super-user mag zijn (om problemen te voorkomen). Ik ben al aan het proberen om het geheel te laten werken door bepaalde mappen schrijfrechten te geven, maar dat is tot nu toe niet gelukt. Ik heb het nu voorlopig opgelost door het programma met andere referenties uit te laten voeren, maar das ook geen goeie oplossing omdat steeds het admin password moet worden ingevoerd (dat wel bekend is bij die user). Er moet alleen niet gewerkt worden met het admin account. Heeft iemand anders hier soms al een oplossing voor gevonden? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2002 Hetzelfde "probleem" bestaat bij EB van de ING, ik heb om dit op te lossen de gebruiker die op het domein aanlogt bij de lokale administrators gevoegd, op deze manier hoef ik geen administrator wachtwoord bekend te maken en heeft hij alleen lokaal iets te veel rechten. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen