Ga naar inhoud

"Last User"


anoniem

Aanbevolen berichten

  • 4 maanden later...
Om even een oude threat nieuw leven in te blazen. Ik heb dus ook dit probleem onder WinXP. Alleen als de user Admin of Super-user is kan Telebankieren uitgevoerd worden. Het programma werkt dus op zich wel, hoewel Rabobank zegt dat het niet geschikt is voor multi-user systeem (zoals Win2K en WinXP). Wat ik dus wel snap met de problemen die het dus nu geeft ;) Het probleem voor mij is dat de user die het programma moet kunnen gebruiken geen admin of super-user mag zijn (om problemen te voorkomen). Ik ben al aan het proberen om het geheel te laten werken door bepaalde mappen schrijfrechten te geven, maar dat is tot nu toe niet gelukt. Ik heb het nu voorlopig opgelost door het programma met andere referenties uit te laten voeren, maar das ook geen goeie oplossing omdat steeds het admin password moet worden ingevoerd (dat wel bekend is bij die user). Er moet alleen niet gewerkt worden met het admin account. Heeft iemand anders hier soms al een oplossing voor gevonden?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...