anoniem Geplaatst: 9 januari 2002 Delen Geplaatst: 9 januari 2002 Hallo, ik heb geen brander ( :sad: ) dus ik moet alles nog op schijfjes zetten.Ik heb één bestand van 4 MB (ingepakt) en dat moet dus op een schijfje, nou kan je die dingen groter maken maar dat gaat maar tot 2.50 MB.Daarom wil ik vragen of er een programma bestaat dat een bestand in tweeën kan hakken, zodat ik het op twee (vergrote) schijfjes kan zetten. ------------------ Topmas Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2002 Dat kan gewoon met Winzip. In de Help file staat hoe je dat precies moet doen (Zoeken op Multiple Disk Spanning)Succes. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2002 Als je dat wil, kan ik je wel een kleine losse utility mailen die dat werk kan doen, maar het kan idd ook met multiple disk spanning------------------ "Ik geloof niet in heksen!", zei ze, en ze stapte op haar bezem... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2002 Als je als destination aangeeft dat je 'm op een diskette zet, hakt 'ie 'm (athans, de laatste versie) automagisch door midden.------------------ "Some motherfuckers always try to iceskate uphill." - Wesley Snipes, Blade Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2002 En met winRAR kan het ook....------------------ Ik zeg maar zo: zeg maar niets.....[This message has been edited by Bullboom (edited 10-01-2002).] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen