Ga naar inhoud

browseui.dll


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een K6-2/500 met WinMe en krijg regelmatig de foutmelding dat het bestand BROWSEUI.DLL een fout heeft veroorzaakt. Daarna kan ik het beste de PC opnieuw opstarten. Ik heb al vanalles geprobeerd dit eruit te krijgen (tot geheel nieuwe installatie aan toe). Wie kan mij helpen van deze irritante melding af te komen? Alvast bedankt voor de tips.
Link naar reactie
De exacte foutmelding is van belang.

Als het 'Iexplore heeft een paginafout veroorzaakt in module Browseui.dll is, doe je dit:

Ga naar internetopties/algemeen, en wis geschiedenis en tijdelijke internetbestanden. Ga vervolgens naar Configuratiescherm/software/Microsoft Internet Explorer. Klik op verwijderen, je krijgt dan een schermpje waarin je de keus hebt om IE te repareren. Klik dan op ja. Je hele browser wordt dan langsgelopen op ontbrekende of beschadigde bestanden.

Helpt dat niet, is het aan te raden te upgraden naar Internet Explorer 5.5 SP2, mocht je die nog niet hebben. Wordt de laatste versie van die dll gelijk ook meegeïnstalleerd. Dat zou het wel eens kunnen doen.

Is het 'Explorer heeft een paginafout......Browseui.dll' moet je de volgende twee MS artikelen even bekijken: Error Message: Explorer Caused an Invalid Page Fault in Module Browseui.dll (Q293174)

Desktop Is White and Error Message Reports a Windows Explorer Error in Browseui.dll (Q289799)

En o ja, je hebt het al gemerkt: Windows installeren is dus vrijwel nooit de oplossing voor zoiets.

Succes, Ton

[This message has been edited by TonKlein (edited 06-01-2002).]

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...