anoniem Geplaatst: 5 januari 2002 Delen Geplaatst: 5 januari 2002 Bij het openen van de verkenner krijg ik altijd eerst de hele windows-map te zien. Kun je dat aanpassen? B.v. dat je alleen de schijven en de Cd.stations ziet en dan vervolgens met >+< de inhoud kan bekijken?Gr. Drifter ------------------ Be fruitful and prosper Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2002 Bedankt alvast Ton Ik heb het geloof ik niet helemaal door. Kun je me nog een eindje verder op weg helpen Waar vind ik die regel? Ik draai op Win ME Drifter------------------ Be fruitful and prosper Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2002 Rechtsklik op je Verkenner-snelkoppeling, kies Eigebschappen, en zorg dat er het volgende in het pad staat:C:WINDOWSEXPLORER.EXE /n,/e,C:Succes, Ton Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2002 En ook bedankt van mijnentwege! Net wat ik zocht, maar steeds vergat te vragen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2002 Dit staat in de eigenschappen van je Snelkoppeling van je Verkenner Veel succes InternEd Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen