anoniem Geplaatst: 2 januari 2002 Delen Geplaatst: 2 januari 2002 Hallo,Sinds een dag of 3 heb ik, na de installatie van IE 6 het volgende probleempje. Of eigenlijk, meer een verschijnsel want een echt probleem is het niet. Bij iedere boot zegt windows dat hij de configuratiebestanden aan het aanpassen is, kan enkele minuten etc...Ook al is er niets nieuws geinstalleerd en niets wezenlijks aan het systeem aangepast. Weet iemand hoe ik hier vanaf kan komen? Bij voorbaat mijn dank.------------------ Met vriendelijke groeten, Laurens"Leven is meervoud van lef" Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2002 Niemand? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2002 Ik had ook IE 6.0 en had ook problemen. Uiteindelijk heb ik maar weer 5.5 geinstalt, want ik moest toch de boel formatteren, dus toen maar weer 5.5.------------------ Ik ben makkelijker van huis uit,als naar huis toe(als ik in het cafe zit) -------- Zin in 70s en 80s muziek? met nieuwe update http://www.live365.com/cgi-bin/directory.cgi?autostart=dutchsoulboy --------- Kennis deelt rakere klappen uit dan een wapen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2002 Kom op dames/heren, dit moet toch iémand weten? ------------------ Met vriendelijke groeten, Laurens"Leven is meervoud van lef" Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2002 Volgens mij is dit een windows setting in het register, ik ben er zelf nog niet uit welke, maar het probleem is bekend. Ik heb het zelf ook op een aantal pc's maar dan met ie5.0 Ik hou je op de hoogte groet Rob Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen