anoniem Geplaatst: 2 januari 2002 Delen Geplaatst: 2 januari 2002 Mijn Win ME PC's in het home-netwerk laten bij iedere opstart eerst alle drive's zien middels Win verkenner. Waar kan ik deze scan uitschakelen of welk soort programma kan dit veroorzaken.------------------ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2002 type es MSCONFIG in de run/uitvoeren box van je start menu en check es wat daar allemaal opgestart wordt bij het starten van je systeem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2002 Kan heel goed een Norton probleempje zijn, te wijten aan een timing conflict:Multiple Explorer windows are open when Windows startsSucces, Ton Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2002 De juiste diagnose: Het werkt nu weer prima quote:Originally posted by TonKlein: Kan heel goed een Norton probleempje zijn, te wijten aan een timing conflict:Multiple Explorer windows are open when Windows startsSucces, Ton Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen