Ga naar inhoud

aanpassing registry favorieten IE


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wil de favorieten van Internet Explorer op de D ipv op de C schijf. Daarvoor pas ik de registry aan onder HKey_Current_User. Het pad van de favorieten folder [C:WINDOWSFavorieten] verander ik in[D:WINDOWSFavorieten]. De registry aanpassing blijft totdat ik eenmaal IE (5.01) heb geopend. De registry aanpassing is dan weg en staat weer op C.

NB. Eerder is dit (in 1 keer) wel gelukt!

Wie weet hoe ik de registry aanpassing kan doen lukken?

Link naar reactie
Start 'regedit' bij 'uitvoeren' in het startmenu en ga dan naar:

HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionExplorerShell Folders

In het rechterscherm staat dan: Favorites "C:WindowsFavorieten"

Dit kun je veranderen door met je rechtermuisknop op Favorites te gaan staan en op wijzigen te klikken. Verander de C: in D:

Om te voorkomen dat het weer teruggezet wordt moet je van te voren alles afsluiten en dan pas naar "regedit" gaan.

Succes! :smile:

------------------ mania: Bin Laden wint met schaken van Bush, 2 torens weg. Dead Prez: Bin Laden is gezakt voor zijn type examen, hij haalde maar 2 aanslagen per uur.

[This message has been edited by George W. Bush (edited 01-01-2002).]

Link naar reactie
quote:
Originally posted by TonKlein: Je moet ook in HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionExplorer[b]User Shell Folders een nieuwe waarde 'Favorites' aanmaken, met het juiste pad naar je Favorieten daarin, anders lukt het vaak niet.B]

Dat wist ik niet.

------------------ mania: Bin Laden wint met schaken van Bush, 2 torens weg. Dead Prez: Bin Laden is gezakt voor zijn type examen, hij haalde maar 2 aanslagen per uur.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...