anoniem Geplaatst: 31 december 2001 Delen Geplaatst: 31 december 2001 Ik wil de favorieten van Internet Explorer op de D ipv op de C schijf. Daarvoor pas ik de registry aan onder HKey_Current_User. Het pad van de favorieten folder [C:WINDOWSFavorieten] verander ik in[D:WINDOWSFavorieten]. De registry aanpassing blijft totdat ik eenmaal IE (5.01) heb geopend. De registry aanpassing is dan weg en staat weer op C.NB. Eerder is dit (in 1 keer) wel gelukt!Wie weet hoe ik de registry aanpassing kan doen lukken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2002 Start 'regedit' bij 'uitvoeren' in het startmenu en ga dan naar:HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionExplorerShell FoldersIn het rechterscherm staat dan: Favorites "C:WindowsFavorieten"Dit kun je veranderen door met je rechtermuisknop op Favorites te gaan staan en op wijzigen te klikken. Verander de C: in D:Om te voorkomen dat het weer teruggezet wordt moet je van te voren alles afsluiten en dan pas naar "regedit" gaan.Succes! :smile:------------------ mania: Bin Laden wint met schaken van Bush, 2 torens weg. Dead Prez: Bin Laden is gezakt voor zijn type examen, hij haalde maar 2 aanslagen per uur.[This message has been edited by George W. Bush (edited 01-01-2002).] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2002 Voordat ik de registry edit heb ik IE afgesloten. Dan pas verander ik het pad naar D:Windowsfavorieten.Vervolgens open ik IE. Ik zie daar niet de gewenste favorieten. Sluit IE weer en open de registry en daar staat het pad weer naar C:windowsfavorieten.?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2002 Je moet ook in HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionExplorerUser Shell Folders een nieuwe waarde 'Favorites' aanmaken, met het juiste pad naar je Favorieten daarin, anders lukt het vaak niet.Succes, Ton[This message has been edited by TonKlein (edited 01-01-2002).] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2002 quote:Originally posted by TonKlein: Je moet ook in HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionExplorer[b]User Shell Folders een nieuwe waarde 'Favorites' aanmaken, met het juiste pad naar je Favorieten daarin, anders lukt het vaak niet.B]Dat wist ik niet.------------------ mania: Bin Laden wint met schaken van Bush, 2 torens weg. Dead Prez: Bin Laden is gezakt voor zijn type examen, hij haalde maar 2 aanslagen per uur. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2002 Het gekke is dat het varieert: Soms is gewoon je Favorieten elders plaatsen al voldoende. Windows vindt dan na opnieuw opstarten automatisch de plek waar ze staan.En soms moet het dus zó.Grtz. Ton Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2002 Werkt inderdaad.Fantastisch, bedankt! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen