Ga naar inhoud

Win ME help en ondersteuning kwijt


anoniem

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
EasyCleaner verwijdert een registersleutel, waardoor Help niet meer werkt. Ik heb zelf EasyCleaner 1.7f. Bij register-schoonmaak heb je een venster "sla over:" ; vul hier PcHealth in. Het is voor mij ook al weer een tijdje geleden.In je Email-box is het programmaatje xq-comregisterex bijgevoegd. Installeer dit en je zult in je contextmenu bij uitvoerbare bestanden (.exe .com) 2 opties terugvinden (register cq. unregister server) Ga naar de map C:WINDOWSPCHEALTHHELPCTRBINARIES en zoek het bestand Helpctr.exe Selecteer het bestand en rechtsklik hierop en kies 'register server'. Als ik het mij goed herinner moet Help en Ondersteuning nu weer werken.
Link naar reactie
Het werkt nu weer na de bewerking met het programmatje. bedankt

quote:
Originally posted by Archie: EasyCleaner verwijdert een registersleutel, waardoor Help niet meer werkt. Ik heb zelf EasyCleaner 1.7f. Bij register-schoonmaak heb je een venster "sla over:" ; vul hier PcHealth in. Het is voor mij ook al weer een tijdje geleden.In je Email-box is het programmaatje xq-comregisterex bijgevoegd. Installeer dit en je zult in je contextmenu bij uitvoerbare bestanden (.exe .com) 2 opties terugvinden (register cq. unregister server) Ga naar de map C:WINDOWSPCHEALTHHELPCTRBINARIES en zoek het bestand Helpctr.exe Selecteer het bestand en rechtsklik hierop en kies 'register server'. Als ik het mij goed herinner moet Help en Ondersteuning nu weer werken.

Link naar reactie
Het werkt nu weer na de bewerking met het programmatje. bedankt

quote:
Originally posted by Archie: EasyCleaner verwijdert een registersleutel, waardoor Help niet meer werkt. Ik heb zelf EasyCleaner 1.7f. Bij register-schoonmaak heb je een venster "sla over:" ; vul hier PcHealth in. Het is voor mij ook al weer een tijdje geleden.In je Email-box is het programmaatje xq-comregisterex bijgevoegd. Installeer dit en je zult in je contextmenu bij uitvoerbare bestanden (.exe .com) 2 opties terugvinden (register cq. unregister server) Ga naar de map C:WINDOWSPCHEALTHHELPCTRBINARIES en zoek het bestand Helpctr.exe Selecteer het bestand en rechtsklik hierop en kies 'register server'. Als ik het mij goed herinner moet Help en Ondersteuning nu weer werken.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...