anoniem Geplaatst: 18 december 2001 Delen Geplaatst: 18 december 2001 Waarschijnlijk heb je een aantal items uit dat menu eruit gegeooid. Dan wordt ie korter en windows haalt dan zelf de tekst weg. Wanneer je er weer een aantal koppelingen erin zet en het menu dus groter maakt, zal het wel weer verschijnen...------------------ "Ik geloof niet in heksen!", zei ze, en ze stapte op haar bezem... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2001 Klopt! Via Tweak UI items toegevoegd aan het start menu en inderdaad verscheen de tekst weer; items opnieuw weggehaald en daar verdween de tekst. (Waaruit ook blijkt dat ik oorzaak en gevolg niet helemaal goed in beeld had.)Dank!Overigens: weet iemand waar je meer info over Tweak UI kan krijgen? Dat tooltje kan een paar hele leuke dingen, maar ook een paar dingen die er wat onheilspellender uitzien. Microsoft zet het wel (gratis trouwens) op de site maar geeft geen verdere info! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2001 Die gratis versie waar jij het over hebt is de enige die M$ aanbied. Ze geven er ook geen garantie op zeg maar. Als je het leuk vind om het maximale uit je systeem te halen, moet je X-setup eens proberen. Dat is de keizer onder de tweaktools en tweakUI valt daarbij werkelijk in het niet... http://www.xteq.com/products/xset/ ------------------ "Ik geloof niet in heksen!", zei ze, en ze stapte op haar bezem... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2001 Niet erg belangrijk - meer intrigerend.In het Configuratiescherm van W98 heb ik wat zitten spelen met Beeldscherm/Vormgeving en (denk ik) de kleuren van het Item "Actieve titelbalk", maar het zou ook goed een ander Item kunnen zijn. Sindsdien is het verticale balkje naast het startmenu geheel blauw (dus zonder het opschrift: "Windows98").Bepaald geen ramp, maar hoe draai ik dat terug? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2002 Beste Kansloze, Inmiddels ben ik XP'er. Heb jij ook gevoelens over Tweakers voor XP - want inderdaad is het leuk om je systeem lean and mean te houden. Pebo Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen