Ga naar inhoud

Miniaturen buiten werkin in Win ME

anoniem

Aanbevolen berichten

Rechtsklik eens in een map, en kijk eens of de map weergegeven wordt als webpagina. Rechtsklik-> beeld -> als webpagina.

En rechtsklik eens op een map in Verkenner waarin je de 'thumbnails' wil weergeven, en klik op eigenschappen. Staat 'voorbeeld weergeven' aangevinkt?

Is dat het niet, ga je naar Start/uitvoeren, en plak het volgende in het boxje:

regsvr32 c:windowssystemthumbvw.dll

Is het dan nog niet goed, ga je naar start/uitvoeren, en plak de volgende command in het boxje : regsvr32.exe /i shdoc401.dll Start Windows even opnieuw op.

Succes, Ton

Link naar reactie
  • 7 maanden later...
[quote:cefae860d8="Marty Le Roy"]Bedankt ! Het is gelukt die regsvr32 c:windowssystemthumbvw.dll d :( eed de truc.[/quote:cefae860d8] :( Als ik dat probeer dan krijg ik de volgende foutmelding. regsvr32 load library(shdoc401.dll')(failed) Get last error returns 0x00000485 ok Weet je hier misschien ook nog een antwoord op?
Link naar reactie
[quote:e85f081a04="TonKlein"]Rechtsklik eens in een map, en kijk eens of de map weergegeven wordt als webpagina. Rechtsklik-> beeld -> als webpagina. <P>En rechtsklik eens op een map in Verkenner waarin je de 'thumbnails' wil weergeven, en klik op eigenschappen. Staat 'voorbeeld weergeven' aangevinkt? <P>Is dat het niet, ga je naar Start/uitvoeren, en plak het volgende in het boxje:<P><B>regsvr32 c:windowssystemthumbvw.dll</B><P>Is het dan nog niet goed, ga je naar start/uitvoeren, en plak de volgende command in het boxje : <B>regsvr32.exe /i shdoc401.dll</B> Start Windows even opnieuw op. <P>Succes, Ton[/quote:e85f081a04] :roll: Als ik dat probeer dan krijg ik de volgende foutmelding. regsvr32 load library(shdoc401.dll')(failed) Get last error returns 0x00000485 ok Weet je hier misschien ook nog een antwoord op? sorry eerst vraag aan de verkeerde gestuurd
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...