Ga naar inhoud

msgsrv32 reageert niet


anoniem

Aanbevolen berichten

Bij inbellen blijft mijn systeem hangen ("Bezig met kiezen..."). Tik ik dan CTRL-ALT-DEL dan krijg ik msgsrv32 (reageert niet). Na taak beeindigen (2x) gaat het inbellen weer gewoon door.

Wie weet waarom en hoe dit te herstellen? Ik heb zelfs al format c: en een complete herinstallatie gedaan...

W98SE MSI K7 Pro Athlon moederbord AMD K7 700 MHz Conexant SoftK56 modem

Link naar reactie
Ga naar Eigenschappen beeldscherm/schermbeveiliging/energiebesparende functies van de monitor/instellingen. Zet alles uit. (zet alle instellingen op 'nooit'). Start Windows vervolgens opnieuw op. Als dat niet afdoende is ga je naar Configuratiescherm/software. Ga naar het tabblad "Windows Setup". Ga naar "Communicatie". Dubbelklik erop, en kies voor "Externe Toegang". Klik het aan en kies voor verwijderen. Start Windows opnieuw op. Installeer vervolgens Externe Toegang m.b.v. de Windows CD-Rom op dezelfde wijze opnieuw. Als dit niet werkt, zou het heel goed ook je modem kunnen zijn. Verwijder je modem in Configuratiescherm/modems, verwijder eventueel alle andere modems, die je daar ziet trouwens ook gelijk, en installeer je modem opnieuw met de meest recente driver.

Succes, Ton

Link naar reactie
  • 7 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...