anoniem Geplaatst: 25 maart 2001 Delen Geplaatst: 25 maart 2001 Als ik eem tijdje met m'n computer bezig ben, begint de mp3 player WinAmp te haperen en over te slaan. Als ik een andere player gebruik: hetzelfde. Soms hapert de muiscursor/pointer ook. Opstarten van de pc helpt even. Heb al eens een melding gehad dat ik de stacks in de system.ini moet verhogen maar kan in dat bestand niet vinden waar.Systeem: Duron 700, Asus socketA MB Asus 7100 32 MB VGA 128MB PC 133 SB valueHeb Norton Antivirus 5 geinstalleerdHebben jullie een oorzaak en oplossingBedankt MW Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 maart 2001 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2001 Het klinkt een beetje als een memory-leak. Probeer windows update eens. Ik het een soortgelijk systeem en nergens problemen mee. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 juli 2002 Ik heb het zelfde probleem. Het stotteren begint vaak wanneer er veel programma's open staan. En als ik bepaalde games speel. ---- PIII 450, 320Mb Ram, GeForce 2 MX Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 juli 2002 Probeer het eens met norton uit te zetten (als je niet op het internet zit) ! Je systeem wordt dan minder belast. Succes Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen