anoniem Geplaatst: 11 augustus 2000 Delen Geplaatst: 11 augustus 2000 In het systeem van een kennis van mij, een FIF 120, ooit gekocht bij de ALDI, kan ik na "format C" met geen enkele opstart diskette mijn cd -rom station herkend krijgen, waarvan ik W'95 kan instaleren. Iemand bekend met dit fenomeen, en weet wat ik zou kunnen proberen? De Cd rom is en 8X BCD cd-rom Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 augustus 2000 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2000 Zitten er geen drivers op flop bij? Je kan ook een bootflop van iemand anders gebruiken, waar cdrom ondersteuning op zit. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2002 Hallo , Probeer het eens met : format C:/s Dan zet je opstartdiskette eerst het systeem op je H D . :o Daar hoort ook de besturing vn je cd-rom speler bij . Ik heb ook zo`n fif van de aldi en doe dat ook zo . Werkt prima . Groetjes Sanamo :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2002 Niet dus (tenminste ih het algemeen dan). Kijken op www.bootdisk.com is de algemene tip. Wil je de details echt weten, kijk maar eens op mijn homepage: [url="http://home.hccnet.nl/h.vosman/weetjes/cdromindos.htm"]CD-Rom in DOS[/url]. Je kan ook een Win98 opstart diskette gebruiken. De Win95 versie kent volgens mij geen CD-Rom drivers. De installatie diskette zou de drivers wel bevatten, alleen zat die niet bij mijn OEM Win95 versie geleverd. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen