Ga naar inhoud

Externe toegang...weg!

Aanbevolen berichten

Sinds kort is mijn externe toegang helemaal weg. Als ik op externe toegang klik krijg ik een explorer windwow met de standaard melding dat het adres niet bestaat. (als je bevijjrbeeld naar www.blabla54x.nl gaat) Ik heb externe toegang gedeinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd en voorts heb ik met de netwerkprotocollen hetzelfde gedaan maar externe toegang blijft weg, foetsie! Ik kan nu dus niets met mijn modem, die overigens nog keurig in het rijtje hardware staat in mijn win98SE

wie weet raad?

Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Ik had hetzelfde. Voor wie er nog wat aan heeft: Het moet mogelijk zijn het zaakje terug te krijgen (zie How to Remove and Reinstall Dial-Up Networking and TCP/IP Files (Q181599) op de [url=http://support.microsoft.com/search/preview.aspx?scid=kb;en-us;Q181599]microsoft support-site[/url]) - maar ik ben er niet eens aan begonnen: je moet er een hele reeks bestanden voor met de hand vanuit DOS deleten en vervolgens enkele nieuwe uit de CAB-files van je Windows cd-rom extracten. Dank je de koekoek - ik vond het simpeler heel Windows opnieuw te installeren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...