anoniem Geplaatst: 31 december 1969 Delen Geplaatst: 31 december 1969 De waarheid. Lees mij AUB Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 augustus 1999 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 1999 Wat mij niet aanstaat is dat veel medeforummers hun hulp verlenen op de manier van "Formatteer C:". Windows 98 kan best stabiel zijn. Ik werk als systeembeheerder en formatteer zelden een harddisk omdat Windows 98 niet wil werken. Ik heb velerlei problemen gehad en nooit geformatteerd. Alle problemen zijn op te lossen in minder tijd dan alles erop nieuw opzetten.Wat is computerkunde? Format C: vindt ik de weg van de minste weerstand. jullie bedoelen het misschien wel goed maar je maakt er niemand blij mee. Als je toch zo'n advies ingeeft vermeld dan er even bij dat ze een back-up moeten maken. Veel computerbeginners zijn op die manier veel waardevolle gegevens kwijtgeraakt.Ook de helpdesk is er zo eentje "Ja ligt aan Windows xx, formatteer uw harddisk maar." Mijn collega heeft in een test vorig jaar diverse helpdesks opgebeld met het zelfde probleem en hun op hun mieter gegeven door zich achteraf bekend te maken als systeembeheerder en hun directeur te spreken over hun kundigheid.Wie heeft zinvolle ingevingen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 augustus 1999 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 1999 Je haalt twee dingen door elkaar. Je vertelt dat je systeembeheerder bent en dat je op je werk geen of weinig problemen met Windows ondervindt. Dat is ook vrij logisch omdat Windows op zich best een stabiel besturingssysteem is als je enkel office-programma's installeert en je er verder niet mee gaat rommelen.Echter, als je wel in het register gaat duiken of zomaar bestanden wist, daarbij ook nog eens veel programma's installeert en deinstalleert (en dan met name al die rotzooi die je op het internet vindt) dan wil een systeem wel eens zulke problemen geven dat 'format c:' de beste oplossing is. Quote Link naar reactie