Ga naar inhoud

Taakplanner van XP

Aanbevolen berichten

'k heb een XP(home)-pc die opstart, zonder dat er om een usernaam en wachtwoord wordt gevraagd (single-user). En dat wil ik ook zo houden. Het probleem is alleen dat als ik een taak in de takenplanner aanmaakt, er een gebruikersnaam en een wachtwoord moet worden opgegeven om de taak uit te kunnen voeren. Nou heb ik wel een gebruikersnaam, maar geen wachtwoord. Als ik dus de gebruikersnaam invoer, en het wachtwoord leeg laat, dan kan de taak niet worden uitgevoerd. De statusmelding is "de geplande taak kan niet worden uitgevoerd, omdat er geen wachtwoord voor de gebruikersaccount is opgegeven." Klopt dit, of doe ik iets verkeerd??
Link naar reactie
Ja, maar dat wil ik juist niet. Ik wil dat de pc opstart, en zonder te vragen naar user en/of password opstart. En dat doet ie ook. Maar nu wil ik dat er ook bepaalde taken worden uitgevoerd op bepaalde momenten, door middel van de takenplanner. Maar deze werkt dus blijkbaar alleen als je via een usernaam/password aanlogt. En dat vind ik een beetje vreemd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...