anoniem Geplaatst: 1 april 2002 Delen Geplaatst: 1 april 2002 Ik heb zojuist met shift-delete enkele bestanden weggegooid, maar per ongeluk ook 2 mappen met foto's. Die zitten dus niet in de prullenbak. Is er een manier om ze terug te halen? Ik heb de PC nog niet uitgezet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2002 Hallo, Ik heb er zelf geen ervaring mee maar probeer dit eens: http://tucows.chello.nl/system/preview/195667.html progje heet recovery4all succes, Marsekie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2002 [quote:d357c6382c] Op 01-04-2002 21:49 schreef w.v.schijndel: Ik heb zojuist met shift-delete enkele bestanden weggegooid, maar per ongeluk ook 2 mappen met foto's. Die zitten dus niet in de prullenbak. Is er een manier om ze terug te halen? Ik heb de PC nog niet uitgezet. [/quote:d357c6382c] In dit stadium is het uit/aanzetten van de pc geen probleem. Maar als je je bestanden nog wilt redden moet je ervoor zorgen dat er op die locatie niets meer naar de hd geschreven wordt. Hopelijk staan deze bestanden op een aparte partitie want als ze bijvoorbeeld op C:Mijn documenten ergens staan en je installeert een nieuw progje dan heb je kans dat (delen van) je bestanden overschreven worden. Gebruik een recover tool dat vanaf diskette werkt in dos modus. Het beste kun je even zo min mogelijk met je pc doen totdat je kunt herstellen. Groetjes, Noztra Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2002 recover4all schijnt zichzelf niet te installeren, kan gewoon van een diskette gedraaid worden. Succes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2002 Ik heb een programma gedownload genaamd: FINALDATA, en geinstalleerd op C (de data stond op D). Dit werkt perfect, ik heb al mijn bestanden weer terug. Bedankt voor de tips Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2002 Directory Snoop is ook een goed programma Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2002 als je windows xp heb . ga dan een paar dagen terug met het progg system restore. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen