Ga naar inhoud

windows XP en NvQTwk.dll

Aanbevolen berichten

Hallo, Het volgende probleem wil ik graag voorleggen. In mijn nieuwe PC draaiend op Windows XP zit een Nvidia Riva TNT2 model 64 videokaart. Hierop aangesloten een LiteOn 170A LCD monitor. Het beeld van de monitor is niet scherp (zo scherp als een LCD zou kunnen zijn). Er zijn geen XP-drivers voor dit scherm. Wel is er een algehele driver voor Nvidia videokaarten. Deze heb ik geïnstalleerd. Veel gehannes leverde niets op….. XP opnieuw geïnstalleerd Oeps dat was fout. Had via systeemhersteller gemoeten. Nu krijg ik de bij het opstarten een melding: Windows XP kan NvQtwk.dll niet vinden. Deze melding gaat weg door op de spatiebalk aan te raken en vervolgens werkt het goed behalve de scherpte van het scherm……. Wie weet een oplossing…….. Bedankt Martin Stempher
Link naar reactie
NvQtwk.dll is van NVidia. Ik neem aan dat je met de 'algehele driver' de Reference drivers van NVidia bedoeld. Maar je hebt XP dus opnieuw geinstalleerd en waarschijnlijk er overheen? Je kunt kijken of je nog een eerder restore point hebt en het systeem daarna terug zetten. Je kunt ook kijken of er windows 2000 drivers zijn voor deze kaart. Die werken meestal ook op windowsXP. Groetjes, Noztra.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...