anoniem Geplaatst: 3 april 2002 Delen Geplaatst: 3 april 2002 Ik heb laatst pc anywhere 10.5 geinstalleerd op win xp pro en nu is mijn hele inlogscherm van xp veranderd. Ipv de logo's van de users moet ik nu naam en wachtwoord intikken. Ik maak geen gebruik van een wachtwoord en heb maar een user. Kent iemand dit probleem? Snoopje Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2002 Dat is de inlog voor win2000. In Control Panel onder Users kun je aangeven hoe je wilt inloggen. De methode om met een schermpje te komen waarin zowel naam als wachtwoord ingevuld moet worden is veiliger. Groetjes, Noztra. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2002 Ja ok, als ik daar naartoe ga dan krijg ik de melding dat als ik het inlogscherm wil herstellen dat ik het programma moet de-installeren. Ik heb liever een oplossing zonder dat te moeten doen. Gegroet, Snoopje Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2002 TIjdens de installatie heb je duidelijk een melding ontvangen dat PcAnywhere niet over weg kan met het nieuwe loginscherm van XP en ook niet met enkele andere functies zoals fast-user-switching. Die functies worden allemaal uitgeschakeld. BIj een uninstall worden ze doorgaans weer netjes geactiveerd, maar dan ben je ook het gemak van PcAnywhere kwijt helaas. Zover ik weet is er geen mogelijkheid PcAnywhere te gebruiken in combinatie met XP en toch de genoemde functies te behouden. mvrgroet Edmond Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2002 Ohja? mmm, ach ja, door de installatie schermen ga ik meestal snel heen met next, next, next, finish :smile: Maar bedankt voor de info. Het gemak van PCAnywhere gaat toch boven het ongemak van inloggen. Thnx Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2002 Gebruik je PC anywhere om te kunnen werken op je XP-PC of om connecties te leggen vanaf deze PC naar andere PC's? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2002 Dat laatste, ik wil vanaf mijn eigen bureau op andere pc's kunnen werken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2002 Prachtig programma dat pcAnywhere! Ik heb ook twee computers. Die staan op een halve meter van elkaar af, maar ik heb wel pcAnywhere. :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen