anoniem Geplaatst: 2 april 2002 Delen Geplaatst: 2 april 2002 Als ik XP opstart, dan komt er op een gegeven moment een inlogscherm, maar dit verdwijnt meteen. Als ik achteraf ga zoeken in Windows of ik wel ingelogd ben, blijkt dat dat wel gewoon het geval is. Ik heb gewoon netwerkverbinding (internet via router-switch en filesharing met de win me en win 98 computer lukt gewoon). Hij is altijd ingelogd als "Beheerder". Maar dat is de enige gebruiker die ik tijdens de XP setup heb aangemaakt. Is het normaal dat ik automatisch ingelogd wordt? Zo nee, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik zelf kan inloggen en mij wachtwoord kan typen. Want als ik straks meerdere gebruikers ga aanmaken heb ik een probleem denk ik. Ik heb zover ik weet alle updates voor Windows XP binnengehaald. Dit heb ik gedaan via die wizard die in Windows XP zit. Maar het probleem wordt niet opgelost. Hiervoor had in Windows ME erop staan, en toen kreeg ik hetzelfde probleem. Ik weet wel dat dit probleem zich toen voordeed sinds ik een geheugenmodule van 256 MB naast de al in het systeem zittende 256 MB zette. Dus nu heb ik 512 MB SD-RAM. Ik heb toen nie gekeken of er een bug-fix hiervoor op de win me update site verkrijgbaar is. Maar ik heb er XP opgezet. PS: geheugen is in orde, want dat heb ik getest met een memory test programmatje, mij broertje heeft een PC met win me, hij internet via hetzelfde netwerk maar hij heeft er geen last van. Hij heeft wel 512 DDR in plaats van 512 SDR. Kan iemand mij helpen Alvast bedankt in ieder geval Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2002 Volgens mij kan je dat doen met gebruikersaccount/manier van inloggen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2002 In Windows XP kan je dat denk ik inderdaad ook via instellingen veranderen. Maar het probleem viel mij voor het eerst op, toen ik nog Windows ME erop had staan. Na plaatsing van extra geheugen kon ik niet meer inloggen, en deed tie dat automatisch voor mij. [ Dit bericht is bewerkt door: roy_startpag op 2002-04-08 09:53 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2002 Voor Windows is er het programmaatje TweakUI en voor XP TweakXP. Hierin zit een functie om je automatisch in te loggen. Aangezien Windows dit zelf heeft ingesteld, kun je het met Tweak XP misschien deactiveren. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen