anoniem Geplaatst: 6 april 2002 Delen Geplaatst: 6 april 2002 Wat ik gedaan heb, of wat er gebuert is weet ik niet. Maar ik was SystemWorks aan het deinstaleren, laat de computer zijn herstart doen toen ging het fout. De computer start op, windows instaler begint "iets" te doen en herstart zich weer. Dat gaat door tot in het oneindige. Hoe stop ik dit? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2002 Probeer eens in de veilige modus op te starten! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2002 ja en dan? wat moet ik deleten/herstellen om te voorkomen dat Windows Installer weer begint? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2002 Probeer via ms config wat uit te zetten of zet een eerder hestelpunt terug (als dat kan) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2002 het gebeurt ook al in de Safe mode. Dan als ik via search iets probeer op te zoeken, start de Windows Installer zich zelf. Je hebt een mogelijkheid om te cancelen, maar dat gaat zo snel weer weg, dat je dat niet kunt indrukken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2002 Sorry Baltor, dit probleem gaat mijn kennis te boven. Maar misschien komen er nog andere reacties op. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2002 In msconfig naar services gaan, daar staat Windows Installer tussen (als het goed is). Dan haal je het vinkje dat daar staat, weg, opnieuw opstarten en het zou verholpen moeten zijn. Ik heb dit gedaan onder Windows 2000 met Msconfig uit Windows XP en dit werkt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2002 En.....werkt het baltor ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2002 Ms config doet het nij mij niet, tot slot heb ik maar opnieuw mijn W2K geinstaleerd. Allen bedankt voor de hulp Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2002 [quote:52814d36b9] Op 07-04-2002 23:13 schreef Baltor: ... tot slot heb ik maar opnieuw mijn W2K geinstaleerd. [/quote:52814d36b9] damn.... da's echt balen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2002 Na een nachtje slapen, geeft het ook een voordeel. Je bent al je oude troep kwijt. En een sneller systeem. Altijd blijven lachen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen