Ga naar inhoud

windows 98 over windows 2000

Aanbevolen berichten

het is wel mogelijk als je bij het installeren van windows 2000 voor fat32 hebt gekozen op c: als dit niet zo is dan zul je inderdaad moeten formatteren maar dat zou zonde zijn. Wat je kunt doen is windows 98 installatie starten vanaf de cd-rom door de computer hiermee op te starten. na de volledige installatie zal de computer alleen op te starten zijn met windows 98 als je nu de cd van windows 2000 gebruikt om op te starten en dan voor installatieherstel kiest in het installatieprogramma [X]:i386winnt.exe en dan bij de herstart de cd uit de cd-speler hebt verwijderd heb je een mooi menuutje waarin je kunt kiezen tussen windows 98 en windows 2000 :smile:
Link naar reactie
nee sorry, dan heb ik het wat verkeerd gezegd, want ik wil wel degelijk een dual boot... ik bedoede dus, dat ik nu al windows 2000 werkend en al heb, en dat ook zo wil houden, en omdat mijn printer niet goed werkt met windows 2000, en ik toch wel een veeleisende iemand ben die nou net de opties die alleen in windows 98 beschikbaar zijn nodig heb, wil ik daarnaast ook nog windows 98 hebben... gesnopen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...