Ga naar inhoud

games die niet willen lopen zoals het moet

Aanbevolen berichten

hallo, ik heb een probleem bij games met windows xp pro.als ik een game koop of leen en ik wil hem spelen, dan blijft ie hangen bij een zwart scherm, dat zich ,meteen ook minimaliseert na 20 seconden. ik weet niet wat het kan zijn want directx is goed geinstaleerd, weet iemand wat het is? games waarbij ik dit o.a. kreeg zijn: RTCW, Quake 2 en 3, fifa 2002 en nog wel meer b.v.d
Link naar reactie
[quote:96bd853c84] Op 07-04-2002 11:17 schreef marsekie: Of probeer de compatibility eens te veranderen, kijken hoe het dan loopt. [/quote:96bd853c84] De compitabiliteit is bij XP altijd nadelig, want omdat hij comtinu een andere omgeving als 98 stotterd het beeld en het geluid altijd. -> bij windows XP werken ilegale spelletjes met cracks bijna nooit want die zijn niet ervoor gprogrameerd
Link naar reactie
[quote:5b7b5a22b8] Op 08-04-2002 22:23 schreef paultjuh: De compitabiliteit is bij XP altijd nadelig, want omdat hij comtinu een andere omgeving als 98 stotterd het beeld en het geluid altijd. -> bij windows XP werken ilegale spelletjes met cracks bijna nooit want die zijn niet ervoor gprogrameerd [/quote:5b7b5a22b8] :razz: Heeft M$ toch nog iets goed gedaan in XP
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...