anoniem Geplaatst: 6 april 2002 Delen Geplaatst: 6 april 2002 Opeens heb ik gemerkt dat m'n dvd-speler en cd-rw brander niet meer in windows XP herkend worden. Ze worden nog wel in m'n windows98 herkend die ik er naast heb geinstalleerd. (als de 1 het niet meer goed doet, kun je verder met de ander :wink:) Als ik ze uit apparaat beheer verwijder, worden de drivers automatisch weer geinstalleerd, maar de hardware blijft onbenaderbaar. Volgens mij is dit sinds ik Nero 5.5.6 heb geinstalleerd (verwijderd, maar helpt niet). WindowsXP opnieuw geinstalleerd, helpt ook niet. Wie komt dit bekend voor, wie heeft een oplossing?! Ik ben benieuwd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2002 zie vraag van liem007 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2002 Ik heb hetzelfde probleem gehad na het deïnstalleren van Easy CD Creator. Het antwoord op je probleem staat hier: http://search.support.microsoft.com/search/nlsearch.aspx?Catalog=LCID%3d1033%26CDID%3dEN-US-KB%26PRODLISTSRC%3dON&Product=winxp&Query=code%252019&Queryc=code+19&REF=false&srchstep=0&KeywordType=ALL&Titles=false&numDays=&maxResults=25 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen