anoniem Geplaatst: 8 april 2002 Delen Geplaatst: 8 april 2002 Als ik op de goede manier mijn computer wil stoppen blijft het beeld op"windows is bezig aftesluiten staan". Ik moet dan de hoofdschakelaar gebruiken. Wie weet wat dit is? Dank Jan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2002 Dat is een bekende bug, je kan er een oplossing voor downloaden bij Microsoft. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2002 Er zijn wat problemen met afsluiten van win98... Ik denk haast dat je de patch daarvoor nodig hebt. Kijk [url=http://search.support.microsoft.com/search/nlsearch.aspx?Catalog=LCID%3d1033%26CDID%3dEN-US-KB%26PRODLISTSRC%3dON&Product=w98&Query=shut%2520down%2520problem&Queryc=shut+down+problem&withinResults=false&srchstep=0&KeywordType=ALL&Titles=false&numDays=&maxResults=25]hier[/url] maar even... Succes :smile: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2002 hee bill niet voor je beurt posten :grin: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen