anoniem Geplaatst: 7 april 2002 Delen Geplaatst: 7 april 2002 Hoi, Heb op HD 1 ME staan op C. (CDEF) Heb op HD 2 XP prof staan op G. (GHIJ) Dualboot dus en partities. Mijn doel is om uiteindelijk mijn grotere en snellere HD 2 over te houden met mijn bestaande XP erop. HD 1 wil ik uit de kast verwijderen. Heb partition Magic tot beschikking. Kan iemand adviseren?? BVD Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2002 Verwijder de oude schijf en zet de nieuwe op Master. Boot vanaf de WinXP CDROM en druk op F10. Zodra het RecoveryConsole actief is, geef dan het commando [b:9c01dba3d9]fixboot[/b:9c01dba3d9]. Dit zou de bestaande installatie weer toegankelijk moeten maken. Lukt dat niet, probeer het dan nog eens met het command: [b:9c01dba3d9]bootcfg /rebuild[/b:9c01dba3d9]. Geef aan dan de gevonden Windows in het bootmenu opgenomen moet worden. Dit zou het in elk geval moeten oplossen. Zie verder: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q314058 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen