Ga naar inhoud

Win 95 welke release (USB)


Aanbevolen berichten

Jij hebt de B versie, maar je moet de C (4.00.950C) versie hebben (OSR 2.5) Da's de laatste win95 versie idd incl. USB addon en IE4. _________________ "The difference between 'involvement' and 'commitment' is like an eggs-and-ham breakfast: the chicken was 'involved' - the pig was 'committed'." [ Dit bericht is bewerkt door: Captain_Kansloos op 2002-04-09 09:39 ]
Link naar reactie
Ik dacht dat OSR versie 2.1 ook voldoet. Dat is de versie die je nu gebruikt. Het programma Usbsupp.exe geeft je de basis support. De fabrikant levert de rest. Wat precies de verschillen zijn met OSR 2.5, dat weet ik niet. Je kunt het in ieder geval proberen. En anders overstappen naar Windows 98. Beetje afhankelijk van de PC die je hebt. Met minder dan 32 MB zou ik Windows 98 niet gebruiken. Mijn 486DX4 draait in ieder geval prettig op Windows 98.
Link naar reactie
4.00.950 = OSR 2.1? Nooit geweten. Ik weet ook niet zo snel waar je de USB update los zou kunnen downloaden. Maar je zal vast wel gelijk hebben. Wellicht is 98 idd geen slecht idee, zolang je alle webenhancement maar uitzet. Kijk eens naar 98lite anders, wellicht dat dat wat voor je is. Gaat om een "afslankkuur" voor 98 en is gratis. http://www.98lite.net/preview.html
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...