anoniem Geplaatst: 9 april 2002 Delen Geplaatst: 9 april 2002 Hoi allemaal, Ik heb een vraag waarop ik een antwoord hoop te vinden van jullie. Het probleem is het volgende: sinds kort krijg ik bij het bezoeken van een bepaalde internetsite de volgende mededeling: "spijtig genoeg ondersteunt uw browser geen java-applet". Eerder kon ik dus wel op deze site, maar nu niet meer. Weet iemand misschien wat hier de oorzaak van kan zijn, maar belangrijker; hoe kan ik dit weer herstellen? Alvast bedankt en een groet, John. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2002 Hoi, Ik had ook zoiets. Bij sommige sites kon ik niet goed java-applets/scripts uitvoeren. Na lang gezoek, geinstalleer ed kwam ik erachter dat het aan zonealarm lag. Ik had bij zonealarm (versie 3) Adblocking op high staan. Wanneer ik deze op off of medium zette kwam alles weer goed op het scherm. Misschien dat dit bij jouw ook zo is of dat je zoiets dergelijks geinstalleerd heb staan. Greetzz Kid E PS: Je hebt wel Java Virtual Machine van Microsoft geinstalleerd he (of iets dergelijks), anders werkt het zoiezo nie :smile: [ Dit bericht is bewerkt door: Kid E op 2002-04-09 12:23 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2002 je moet eens kijken bij je internetopties daar kan het zijn dat het vinske ontbreekt om java te gebruiken, dit aanzetten ofwel moet je eens gaan naar http://www.chat.to.be daar kun je een self-extractor file downloaden die java-applets ondersteunt mvg Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2002 OK bedankt jongens, Het is weer klaar. Zat hem in de firewall; daar was bijna alles geblokkeerd. Deze verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, en hij loopt nu weer als een trein. Nog bedankt voor het meedenken. Grtz, John. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen