anoniem Geplaatst: 8 april 2002 Delen Geplaatst: 8 april 2002 Ik heb win xp en ik krijg soms als ik iets probeer te printen of te verzenden de foutmelding dat ik niet gemachtigd ervoor ben. maar ik heb maar 1 account zonder wachtwoord. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2002 Is dat account ook een administrator account? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2002 Als er maar één account is aangemaakt is dat automatisch een beheers-account met administrator-rechten. Dat zou het probleem niet moeten zijn. Ook het ontbreken van een wachtwoord kan de oorzaak niet zijn, want dat mag gewoon. Dit soort problemen hebben meer te maken met de toekenning van rechten op mappen en applicaties. Probeer eens een nieuw account aan te maken met beheers-rechten, log daarop in en kijk of het probleem opgelost is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2002 ik heb maar 1 account met administrator rechten en als ik een nieuw beheer account maak kom ik de computer nauwelijks in. wnat dan kan hij niks vinden. :sad: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen