Ga naar inhoud

Help me met het register!!!

Aanbevolen berichten

[quote:7f7b985a20] Jij bent wel iemand van de rigoureuze aanpak, niet? Wellicht dat ie het opnieuw installeren als laatste optie kan toepassen... [/quote:7f7b985a20] Ja, dat valt me wel vaker op hier. Als iemand vraagt hoe hij zijn bureaublad weer terug kan krijgen in de originele kleur, adviseren allerlei mensen om Windows maar compleet te herinstalleren. Waaraan een ander dan nog toevoegt dat opnieuw partitioneren eigenlijk in dezen ook onontbeerlijk is, maar alleen nadat er een low level format is uitgevoerd. Het ontbreekt er nog maar aan dat de vragensteller geadviseerd wordt zijn hele harde schijf maar te vervangen.
Link naar reactie
Oke er is inderdaad gebruik gemaakt door een tweakui. Maar die tweakui die ik heb kan je alleen installeren in het configuratiescherm en aangezien mij iconen daar ook weg zijn kan ik niks meer! Zijn er ook Tweakui die apart zijn niet van microsoft zelf die dus apart draaien van elkaar??? Laat me het even weten waar je die kunt downloaden! Groetjes Stephan
Link naar reactie
Je kunt als het goed is nog wel het tweakui controlpanel object starten door het run commando in het start menu, of via een dosprompt. Het bestand dat je moet uitvoeren is TWEAKUI.CPL Staat in de system dir van windows. Als je windows met de standaard dir hebt geinstalleerd zal dat zijn "c:windowssystemTWEAKUI.CPL".
Link naar reactie
En anders moet je [url=http://winguides.com]hier [/url] eens kijken. Dan moet je handmatig ff een regbestandje maken die de zooi weer terug zet. Al raad ik je deze aanpak niet aan als je niks van het register weet. De kans dat alles erger wordt is dan te groot. Maar misschien is er iemand die je kan helpen. Edit: Laat dat 'ff' trouwens maar weg. :grin: Dit kan tijd kosten, maar nog altijd minder dan heel windows opnieuw installeren. Gebruik deze methode ook alleen als een na laatste hoop. (laatste blijft heel windows opnieuw installeren..:grin: :wink:) _________________ Vanuit Almen Noord, Oost, Zuid of West. Ligt eraan in welk gedeelte van het huis ik zit :smile: [ Dit bericht is bewerkt door: Sjoerd Boerhout op 2002-04-10 16:45 ]
Link naar reactie
Je kunt even in het register kijken of je de volgende sleutel hebt: (Oud hackerstrucje) [b:07d9e69d24]HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionPoliciesExplorer[/b:07d9e69d24] [b:07d9e69d24]NoDrives=dword:03ffffff[/b:07d9e69d24] Met deze sleutel maak je drives onzichtbaar. Staat deze er bij jou in dan kun je [b:07d9e69d24]NoDrives[/b:07d9e69d24] verwijderen. Groetjes, NoZtra.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...