anoniem Geplaatst: 10 april 2002 Delen Geplaatst: 10 april 2002 De schuifbalk voor een hogere resolutie kan ik niet verschuiven? Hoe kan ik dit verhelpen? De monitor geeft de iconen op het buroblad ook veel groter weer. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2002 Wellicht is het handig als je de replies met betrekking tot hetzelfde onderwerp binnen dezelfde post houd... Heb je de juiste drivers voor je videokaart geinstalleerd (die van de fabrikant dus, niet die Windows installeerd) Heb je een driver voor je Monitor geinstalleerd (belangrijk voor de refreshrate)? Welke kleurendiepte heb je gekozen? Kleurendiepte in combinatie met de resolutie is afhankelijk van oa. de hoeveelheid geheugen van de kaart -> een kaart met 4 MB geheugen zal niet zo snel 32bits kleuren bij een resolutie van 1200x1024 willen weergeven. Dus om meteen wat misverstanden uit de weg te kunnen ruimen: over wat voor videokaart hebben we het en hoeveel geheugen heeft dat ding? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2002 Het is een voodo-kaart, die altijd heeft ingezeten. Bij controle van het systeem zitten alle drivers er in, geen uitroeptekens. Het is gekomen doordat ik de hardeschijf had geformateerd, nadien de drivers er weer opgezet. De schuifbalk voor de resolutie kan ik dus nu niet meer bewegen. Dat is nu het probleem. JAN Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2002 G'day Windows is k00l! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2002 SORRY, kan je ondertitelen voor me DANK JAN Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2002 Dit lijkt me toch een driverprobleem hoor. Anders probeer je de drivers even opnieuw te installeren??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2002 [quote:6393b8e559] Op 10-04-2002 11:06 schreef cat: G'day Windows is k00l! [/quote:6393b8e559] :???: een iets nuttigere reply wordt door jan vast op prijs gesteld... :smile: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2002 Als je windows kan installeren, dan weet je vast ook wel hoe je drivers moet installeren. Zo niet, dan kun je het beteraan iemand vragen om het voor je te laten doen, want je moet natuurlijk wel een beetje een basiskennis hebben om wat te kunnen experimenteren. Dat is niet arrogant bedoelt, maar het is simpelweg een enorm typwerk om alles woord voor woord hier uit te gaan leggen. Niet dat we te beroerd zijn om je te helpen, maar je moet natuurlijk wel een aanknopingspunt hebben. Je hebt al gezien dat er onder systeem eigenscahppen geen uitroeptekens staan. Als je nou bij beeldschermadapters kijkt en daar eigenschappen kiest; want vind je dan onder "struurprogramma's" Welke versie nummers worden daar gemeld? En Voodoo kaart zegt niet zoveel. s het een Voodoo Banshee, een Voodoo 2, een Voodoo 1?? Die laatste 2 zijn namelijk alleen maar voor 3D versnelling in spellen (add-on kaarten) en kunnen niks met het "2D" bureaublad van windows. Zoveel mogelijk info dus aub. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2002 op http://www.tweak-it-all-3000.com zijn drivers te vinden voor dat probleem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2002 Die url doet het bij mij iig niet... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2002 ik zie het. zeer jammer het was een kei goeie site vol drivers.:sad: GOOD LUCK Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2002 Drivers voor [url=http://www.tweakers.net/meuktracker/955]Voodoo3[/url] Groetjes, NoZtra. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen