anoniem Geplaatst: 9 april 2002 Delen Geplaatst: 9 april 2002 Volgens de tips en truks voor windows xp zou het mogelijk zijn om middels de opdrachtprompt "control userpasswords2" de aangemelde net.passports te verwijderen. Ik heb een foutieve emailadres hiertussen staan. Echter "verwijderen" werkt niet!! Hoe is dit te verwijderen? De gegevens moeten toch ergens op de pc opgeslagen staan om te kunnen wijzigen/verwijderen?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2002 Ik geef je weinig kans ... http://forum2.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?topic=52517&forum=7 Cheers, Ben Jonson Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2002 Dank je Ben. Daar heb ik nou echt iets aan! Mark Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2002 Hai Mark, al weken boks ik met hetzelfde probleem. heb alles al geprobeerd om van de net passports af te komen. ook al een topic hier geplaatst maar toen kwam ik in een discussie terecht tussen 2 personen over een of ander programmatje.. schoot ook niet erg op... hopelijk komt er iemand met een logisch antwoord... ik zal je topic in de gaten houden! Doegie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2002 Backup?? Systeemherstel?? :grin: :grin: :grin: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2002 bakcup/systeemherstel is een optie. maar wanneer zijn de net.passports erin gekomen, da's de vraag. en in dat geval vind ik het middel erger dan de kwaal. maar ach windows xp zal t.z.t. hier wel weer plaatsmaken voor W98. Maar zoek nog steeds de oplossing! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2002 met windows XP is het vrijwel onmogelijk maar je kan het via het register proberen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2002 start> uitvoeren> regedit Bij mij staat het in het register onder dit. HKEY_USERSS-1-5-21-1482476501-573735546-839522115-1003SoftwareMicrosoftMSN6Users bij jou staat het wellicht ergens anders maar dat kun je met ctr+f zoeken. zelf heb ik nu alle e-mails uit het register verwijderd die met .net te maken hebben. (behalve de standaard van XP) EN HET WERKT!!! The Force Is With Me. Greetz P. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2002 Paultjuh, Bij mij staat het niet onder de key die jij noemde. En met zoeken in het register kan ik het email adres wat ik wil verwijderen helemaal niet vinden. En toch komt het steeds weer in de "pop-up" tevoorschijn als ik naar bv http://www.msn.nl ga. Tsja, wat nu? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2002 Tja, wat nu? Niet meer naar http://www.msn.nl willen gaan. Fauw hè? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2002 en als je msn deinstalleerd en via de xp derom installerd? maybe. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2002 Het leuke is dat ik msn helemaal niet geinstalleerd heb, vanaf begin afaan al gelijk verwijderd. Het probleem zit um in het .net-passport. Maar ik zal het toch eens proberen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2002 das rot maar staat het er nu wel of niet op? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2002 msn is niet geinstalleerd. de emailadressen krijg ik nog steeds voor me kiezen in de pop-up. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen