anoniem Geplaatst: 9 april 2002 Delen Geplaatst: 9 april 2002 Dat vraag ik me af. _________________ FranS van der Veeken AKA SurfDude AKA MZF [url=http://www.mijneigenfavorieten.nl/surfdude/index.shtml?00090]Je suis complètement fou![/url] || [url=http://surfdude.student.utwente.nl]Mijn eigen SPAM[/url] || Volgens mij is OT weg... [ Dit bericht is bewerkt door: SurfDude op 2002-04-11 23:21 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2002 Om je XP-machine over te kunnen nemen heb je zowieso XP Professional nodig. Heb je dat? Voor de rest zou ik het ook niet direct weten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2002 "Hulp op afstand" installeren op de XP machine en de help-file lezen. En een schietgebedje doen :grin: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2002 Je moet inderdaad remote assistance in Windows XP activeren. Daarnaast moet je op de Windows 98 machine de remote desktp client downloaden en installeren. Deze is te downloaden bij Microsoft op de Windows XP pagina. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2002 Aan Leo S hebben we wat :grin:. (de rest ook bedankt hoor :grin:) Staat die client niet gewoon op de XP CD-ROM? En Remote assistance moet je toch activeren in Services in het Control Panel en dan Performance and Maintenance en dan Administrative Tools? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2002 de beste methode: gooi op de xp-bak alle poorten open telnet ernaartoe als admin en log in :grin: werkt dat niet? ow, dan moet je serieus aan het hacken. jij moet dat in 5 min kunnen :grin: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2002 Let op dat als je remote assistance op XP inschakelt, de ingebouwde firewall zo'n beetje alles openzet en niet meer als veilig is te beschouwen, zo ie dat ooit is geweest. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2002 [quote:216d929644] Op 10-04-2002 0:36 schreef Mithrandir: de beste methode: gooi op de xp-bak alle poorten open telnet ernaartoe als admin en log in :grin: werkt dat niet? ow, dan moet je serieus aan het hacken. jij moet dat in 5 min kunnen :grin: [/quote:216d929644] En dan ben je ingelogd en wat dan? Dan kan ik toch nog niks? Tis lekker Internetten in telnet en zo. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2002 [quote:4f8d86a8d0] Op 10-04-2002 7:11 schreef BrigitteW: Let op dat als je remote assistance op XP inschakelt, de ingebouwde firewall zo'n beetje alles openzet en niet meer als veilig is te beschouwen, zo ie dat ooit is geweest. [/quote:4f8d86a8d0] Hoe moet je het dan doen? Tis toch de gebruikelijke procedure dacht ik zo? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2002 Ik d8 Remote Connection aangezet te hebben op mijn XP-machine, en nu heb ik Remote Connection geïnstalleerd op mijn W98, maar als ik probeer te connecten krijg ik de melding dat de client niet met de remote computer kan connecten. Wat nu? Hoe weet ik zeker dat Remote Connection wel aanstaat? Kortom: wat moet ik nou precies waar instellen, en wat moet ik controleren? En als computer moet ik neem ik aan het IP-adres invullen? _________________ FranS van der Veeken AKA SurfDude AKA MZF [url=http://www.mijneigenfavorieten.nl/surfdude/index.shtml?00090]Je suis complètement fou![/url] || [url=http://surfdude.student.utwente.nl]Mijn eigen SPAM[/url] || Volgens mij is OT weg... [ Dit bericht is bewerkt door: SurfDude op 2002-04-14 22:29 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2002 [quote:2beba9e5c0] Op 10-04-2002 0:14 schreef SurfDude: Aan Leo S hebben we wat :grin:.[/quote:2beba9e5c0] Dank je. Die client staat volgens mij niet op de CD, maar je kunt hem dus downloaden. Je moet op de XP machine bij Deze computer --> eigenschappen op het tabblad 'verbindingen van buitenaf' het vinkje bij 'extern buroblad' aanvinken. Op de Windows 98 machine installeer je de remote desktop client en als je die start kun je inderdaad een IP adres invullen, maar ook de comuternaam. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2002 Het programma stond dus wel op de XP cd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2002 Ik heb nu dat vinkje gezet. Vraag ik me toch af wat ik dan eerst aan heb gezet... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen