Ga naar inhoud

Foutmelding in invulformulier Excel 2010


anoniem

Aanbevolen berichten

Probleem: In ComputerTotaal nr 2 van februari 2013 staat een expertcursus "Invulformulieren met Excel 2010". Ik ben gevorderd t/m deel 2, "Invulveld maken met ActiveX". Daar staat onder 7 een script vermeld wat je moet invoeren: Private Sub OK_Click() ActiveSheet.Range("B1").End(x1Down).Offset(1, 0).Select ActiveCell.Value = Klant.Value Klant.Value = "" End Sub Maar als ik op de knop "OK" klik krijg ik een foutmelding en wordt de 2e regel geel weergegeven dus daar zit kennelijk een fout in. HELP!!! Voor de rest werkt alles wat ik tot nog toe heb gedaan. Ik werkt met Windows 7 en Excel 2010. [b:673c11457d][/b:673c11457d]
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[quote:6c88489cb4="porrelaar"]Jan, ik heb de ballen verstand van VBA, maar ik heb het blad erbij genomen en op pagina 121, onder punt 7, lees ik in het script niet x1Down, maar xlDown. Dus geen 1 (één), maar een l (van limonade!) Bij het in dat blad gebruikte lettertype lijken die tekens verraderlijk veel op elkaar![/quote:6c88489cb4] Ja, dank daarvoor maar ik was er inmiddels ook al uit. Het is hetzelfde als met o en 0, maar goed, je moet dus goed oplette. :o
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...