anoniem Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Hallo allemaal, ik ben amateuristisch programmeur en was bezig met het maken van een website in PHP, MYSQL, JAVASCRIPT, CSS en natuurlijk HTML. Mijn site gaat over het bijhouden van de aandelen die je hebt, en het verkopen ervan. hierbij moet je zelf de koersen invullen en is alleen bedoelt om bij te houden(niet te kopen of verkopen). Ik liep vast met het maken van mijn aankoop-pagina. Dit is wat ik heb: <form action="kopen_check.php" method="post"> <table> <tr><td>Naam: </td><td><input type="text" name="naam" maxlength="40"/></td></tr> <tr><td>Aantal: </td><td><input type="text" name="aantal" maxlength="20"/></td></tr> <tr><td>Prijs: </td><td><input type="text" name="euro" size="10" maxlength="10"/>,<input type="text" name="cent" size="2" maxlength="2"/></td></tr> <tr><td>Valuta: </td><td><input type="text" name="valuta" size="10" maxlength="10" value="euro" /></td><script type="text/javascript"> <!-- if(valuta != "euro") { document.write("<td>¤1,00 = <input type=\"text\" name=\"omrekenfactor\"/></td> "); alert("Deze functie is uitgevoerd!"); } // --></script></tr> Je kunt de valuta opgeven, en als dat geen euro is, dan kun je een omrekeningsfactor geven. De functie werkt alleen niet. Ik ben al uren aan het zoeken, maar kan geen oplossing vinden. Kan iemand mij helpen? Patrick Quote Link naar reactie