anoniem Geplaatst: 9 januari 2012 Delen Geplaatst: 9 januari 2012 Wie kan mij helpen met een voorbeeld van een RPT-bestand in vb6. Ik heb ooit eens een faktuurprogramma geschreven en nu wil daarbinnen een rapport maken van een faktuur. alleen ik loop gigantisch vast doordat ik niet exact weet hoe je om moet gaan met een Data-environment! Ik heb deze wel aangemaakt, maar ik zie telkens maar 1 tabel verschijnen als ik <member> aanklik in het rapportbestand. (De vervinding met de database is goed) Echter moet ik alle info in mijn rapportje kwijt kunnen en dat komt uit 3 verschillende tabellen! Wat doe ik fout en hoe los ik het zo op dat ik velden uit verschillende tabellen op 1 en hetzelfde rapport kan onderbrengen!!!! alvast bedankt voor jullie tips. Groeten Tandado. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2012 Wat voor database gebruik je? Kan je niet gewoon een export naar CSV maken vanuit de database? Hawkens Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen