Ga naar inhoud

Een virtueel les progamma

anoniem

Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik ben Student aan het Radius college in Breda. En ga dit halve jaar full-time stage lopen bij een school nu ben ik Team voorzitter van 3 andere ICT-studenten en nu heeft de school aan ons gevraagd of wij enkele leer boeken van hun online willen gaan zetten in een programma voor speciaal voortgezet onderwijs leerlingen. Zou dit ook kunnen door een website te bouwen of hebben jullie wellicht ideeën hoe ik dit zou kunnen aanpakken?
Link naar reactie
Ik ben zelf ook student ;) Dus hoezo dacht je dat ik wat tegen studenten heb.. Maar je vraag is gewoon heel vaag, door duidelijk uit te leggen wat je precies wilt bereiken kunnen we je alleen helpen. Het online zetten van wat leerboeken kan je simpel doen door een pdfje online te knallen. Maar naar mijn idee is dat niet de bedoeling. Wat bedoel je dus met online zetten..
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Lijkt me best logisch dat ze van je vragen om het boek om te zetten in een website. Ik zou het zo aanpakken: - Zorg dat de studenten een account krijgen van school, waarmee ze toegang krijgen. Hierdoor ben je gelijk af van de problemen met copyright, omdat het niet publiekelijk beschikbaar is. - Je zou met MySQL een tabel kunnen maken waarin de resultaten staan / gebruiken. Wat je dan kunt doen is een soort van toetsen maken. - Zet het boek om in simpele HTML pagina's. Dan kunnen de studenten online het boek doornemen, en met die toetsen ook nog eens zichzelf overhoren?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...