anoniem Geplaatst: 2 mei 2011 Delen Geplaatst: 2 mei 2011 Hallo Weet iemand hoe je in vb een form meerdere keren naast elkaar kan starten in een single instance applicatie. Ik wil nl. de rest van de app single instance. Alvast bedankt, Steef Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2011 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2011 Je wilt dus in 1 programma meerdere keren hetzelfde formulier schermpje opstarten? Dit kan je simpelweg doen doen door een nieuw formulier object te maken en vervolgens roep je volgens mij de show methode aan op dat object. Wil je dit doen tijdens de startup? Dan moet deze code plaatsen in je main methode. Als je een concreet voorbeeld wilt, zul je de naam van je formulier moeten geven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2011 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2011 Bedankt voor de snelle reactie!!! Kun je een voorbeeld maken dat als ik 3 keer op een button klik, bijv. form1 3 keer naast elkaar opstart? Ik snap nl. niet echt wat je bedoelt met een object aanmaken... Of bedoel je daarmee dat je een nieuwe form aanmaakt en die dan laat zien? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 mei 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 mei 2011 Ja dat bedoel ik inderdaad. Ik ben zelf c# programmeur, dus als ik de goede syntax heb opgezocht dan doe je het dus zo: [code:1:d31056796f] Dim formulier1 As Form1 = New Form1() formulier1.Show() Dim formulier2 As Form1 = New Form1() formulier2.Show() [/code:1:d31056796f] Deze code moet dus op bijvoorbeeld een click event van je knop. Succes! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 mei 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 mei 2011 Het is gelukt, bedankt voor de hulp!!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 mei 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 mei 2011 mooi om te horen, graag gedaan :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen